Ceramizer do regeneracji silników czterosuwowych pojazdów sportowych i ekstremalnych (CSX)
Korzyści:
Zapewnia stałą ochronę trących się powierzchni silnika na około 10 000 km jazdy sportowej lub 15 000 km standardowej jazdy. Ochrona ta jest szczególnie ważna podczas ekstremalnej jazdy, znacznego obciążenia silnika, wysokiej temperatury oleju, nagłych zmian prędkości obrotowej.
Proces tworzenia warstwy ceramiczno-metalowej trwa tylko 100 km.
Eliminuje całkowicie suche starty. zabezpieczając powierzchnie trące podczas częstego uruchamiania silnika (zwłaszcza w warunkach zimowych, nawet poniżej -30°C).
Zabezpiecza silnik przed chwilowym przegrzaniem wynikającym z procesów zwiększonego ekstremalnego obciążenia i tarcia w trakcie jazdy o charakterze sportowym.
Zabezpiecza przed zużyciem powierzchnie tarcia: cylindrów, pierścieni, rowków pierścieni, płaszczy tłoków, panewek, czopów wału korbowego, łożysk wału korbowego, krzywek rozrządu, popychaczy zaworów, cylinderków i tłoczków automatycznych popychaczy zaworów, łożysk wałków rozrządu, łańcuszka rozrządu, piast i sworzni tłokowych, łożysk i zębów pompy olejowej, wtryskiwaczy (od strony olejenia).
Utwardza i podwyższa odporność na zużycie trących się metalowych powierzchni silnika.
Zatrzymuje procesy zużycia powierzchni tarcia na około 10 000 km jazdy sportowej.
Aktywne komponenty wyrównują mikrodefekty i błyskawicznie obniżają współczynnik tarcia trących się metalowych mechanizmów silnika, przez co poprawiają proces smarowania trących się detali silnika.
Używając tej strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz dowiedzieć się więcej w jakim celu są używane oraz o zmianie ustawień przeglądarki.Dowiedz się więcej ›