Opinie o Ceramizer® właścicieli samochodów Mercedes

Mercedes 190 2.0

Witam zastosowałem ceramizer do silników w moim Mercedesie 190 z silnikiem 2,0l z zasilaniem benzynowo-gazowym, który miał być chwilowym środkiem zapobiegawczym przed naprawą silnika gdyż dochodziły z niego niepokojące odgłosy. niestety nie udało mi się sprawdzić do końca działania preparatu gdyż auto uległo wypadkowi i zostało kompletnie rozbite. przed wypadkiem zdążyłem zrobić autem z zastosowanym preparatem około 600km i nastąpiła widoczna poprawa w odgłosie silnika, pracował równiej i ciszej a odgłosy przestały być dokuczliwe. Auto miało przebieg 268000km i większość z tej ilości pokonało na gazie. Pozdrawiam Marek.
Opinia nadesłana dnia 10.12.2007r.


Mercedes 190 E 2.3

Silnik: 2,3 benzyna + LPG

Jestem posiadaczem Mercedesa 190 E o poj. 2.3 benzyna + LPG. Zaastosowałem zestaw ceramizerów 5 szt. REWELACJA! Po przejechaniu 1.500 km zauważyłem:
1. ciszej pracujący silnik,
2. mniejsze spalanie paliwa o 1/3,
3. każdorazowe odpalanie nawet w niskich temperaturach,
4. skrzynia biegów nie zgrzyta, biegi wchodzą lżej,
5. tylni most cichuteńki.
Ciśnienie w 4 cylindrach wzrosło jak na załącznikach. Jestem bardzo zadowolony z zakupu i zastosowania ceramizerów. Naprawdę bardzo polecam wszystkim użytkownikom starych samochodów.
Andrzej R.

Mercedes 190 E, silnik, skrzynia biegów, olej


Mercedes 190e

Rok produkcji: 1988
Pojemność silnika: 2.0 l

Witam, zakupilam jakies 2tyg temu ceramizer do silnika polecony przez kolege wiec postanowilam sprawdzi te cudowne lekarstwo dla starszych samochodow. Moja mesia jest 88r i przebieg 320tys. Po wlaniu i przestrzeganiu zalecen z ulotki samochod po 300km faktycznie duzo lepiej reaguje na gaz i jest bardziej elastyczny czego jestem pewna. Spalanie tez sie wydaje troszke mniejsze….. Musze wiec NAPRAWDE POLECIC KAZDEMU BO WARTO TE PARE ZLOTY ZAINWESTOWAC I ODSWIERZYC SAMOCHODZIK
Justyna Guminior
Opinia nadesłana dnia 06.01.2010r.

Mercedes 190 E, silnik, skrzynia biegów, olejMercedes 190 E, silnik, skrzynia biegów, olej


Mercedes 220 S400 CDI automat

Rok produkcji: 2000
Pojemność silnika: 400
Przebieg: 181 000 km

Witam serdecznie. Wszyscy piszą tu o starych samochodach, co prawda mój Mercedes nie należy do nowych, ma już 11 lat, i niestety silnik nie pracował już jak powinien. Przy zapalaniu klekotał, chodził bardzo głośno nawet przy gorącym silniku. Wpakowałam w niego dużo kasy (regeneracja wtrysków paliwa, napinacz i wiele innych części), prawie nic się nie zmieniło. Kolega powiedział mi o ceramizerze, co prawda trochę się bałam, bo mechanicy odradzali mi ten środek, twierdzili, że wszystkie takie specyfiki zatykają filtry i w zasadzie nie pomagają. Kupiłam jednak ceramizer: do silnika, przekładni kierowniczej, paliwa oraz do tylnego mostu, który wył podczas jazdy. Efekt był już po przejechaniu 200 km. Silnik o wiele ciszej pracował. W tej chwili mam przejechane 1350 km, silnika prawie nie słychać, pracuje tak jak benzynowy, tylny most przestał wyć, na razie nie zauważyłam żeby mniej palił, ale ta poprawa i tak mi wystarczy. Szkoda, że nie ma ceramizera do automatycznej skrzyni biegów, też bym jej zaserwowała trochę balsamu (ceramizera). Wlałam również ceramizer do sam IVECO DAILY i do Mercedesa okulara z 1998 roku. Na razie jeszcze nie przejechały wymaganych kilometrów, ale mam nadzieję, że efekt będzie taki sam jak w mojej esce. Polecam wszystkim, którzy mają problemy ze swoim autkiem.
Pozdrawiam wszystkich Monika D.
Opinia nadesłana dn. 15.06.2011


Mercedes 300 (1990 rok)

Jak zoszczędziłem 2000 zł używając ceramizera do oleju silnikowego.
Kupując ceramizer podszedłem do tego wyroby bardzo sceptycznie, w przeciągu 1/2 roku użyłem 4 dawek. Mój silnik Mercedes 300 rok 90, ma przejechane ponad 1 mln kilometrów. Szykowałem się na gruntowny remont silnika i oczywiście trzymałem się mocno za kieszeń (ok 5000 zł.). Kiedy udało się zgromadzić taką sumę z duszą na ramieniu pojechałem do warsztatu. Ponieważ 2 lata temu zmieniałem uszczelke pod głowicą, wiedziałem że w cylindrach mam dość duże uskoki w górnej części. Teraz szykował się gruntowny remont. Koszt samych cylindrów a jest ich 6, to 300 zł x 6 = 1800 zł. Jakież było moje ździwienie gdy zobaczyłem po zdjęciu głowicy, że moje duże uskoki (sprzed 2 lat) zostały idealnie wypełnione metalem. Różnił się od pozostałej części gładzi cylindra tylko kolorem ciemniejszym. Gładzie cylindra były w stanie idealnym. Nie wierzyłem. Skończyło się jedynie na wymianie pierścieni tłokowych (2 pęknięte). Teraz po remoncie również wlewam ceramizer. Pragne zaznaczyć że wcześniej miałem ogromne zużycie oleju silnikowego, co wg mnie nie sprzyjało ceramizowaniu (pomimo tego efekt przerósł moje oczekiwania).
Gorąco polecam
Tonborek Paweł
10.08.2007

Mercedes 300 remont silnika


Mercedes W 123 3.0 Diesel

Jestem szczęśliwym posiadaczem leciwgo Mercedesa W123 300D. Martwiły mnie wskazania ciśnienia oleju na manometrze (przy wolnych obrotach) zdecydowałem sie zakupić Wasz produkt. Ceramizer zakupiłem jesienią 2004 roku, bez wahania ów produkt zastosowałem zgodnie z instrukcją. Po zalecanych 200 km spokojnej jazdy zauważyłem że:
-ciśnienie oleju na wolnych obrotach wzrosło
-temp. silnika podczas jazdy jest niższa
-silnik stał sie mocniejszy (lepiej reaguje na naciśnięcie pedału gazu)
Są to efekty które zauważyłem, nigdy nie litrażowałem swojej Gwiazdeczki jest to stara jednostka napędowa o poj.3 litrów której Wasz produkt pomógł.
Pozdrawiam Grzegorz Gonciarz


Mercedes Benz 124E

Rok produkcji: 1988
Pojemność silnika: 2,3l benzyna
Przebieg: 365 000 km

Silnik nie był demontowany i rozkładany.
Opinia:
Przed:
– zwiększające się coraz większe zużycie oleju
– na 2 cylindrze nieszczelności (diagnoza mechanika), czego objawem była inna barwa elektrody świecy w porównaniu z pozostałymi (układ zasilania wysokiego napięcia sprawdzony).

Po użyciu ceramizera (przejechane 6470 km)
– zmniejszyła się ilość zużywanego oleju
– kolor elektrody świecy na 2 cylindrze zbliżony do pozostałych
Dziękuję firmie CERAMIZER. PL – polecam współpracę z firmą i zainteresowaniem się zamieszczonymi fachowymi opisami.
Leszek Szewczyk
Opinia nadesłana dnia 28.11.2011


Mercedes E270cdi

Rok produkcji: 2000
Pojemność silnika: 2,7
Przebieg: 360 000 km

Auto co prawda już sprzedałem ale wlałem 2x Ceramizer – od razu po kupnie jak auto miało 260tys i po jakimś czasie – olej wg książki serwisowej wymienia się co 24,5 tys. km – od wymiany do wymiany brakowało niecałe 0,5l więc wynik rewelacyjny, silnik pracował zdecydowanie ciszej, odczułem tez wzrost mocy – teraz Ceramizer zamierzam wlać do naszych dwóch Hyundai Santa-Fe crdi 2.2 – spodziewam się podobnych efektów. Ceramizer stosował tez mój ojciec w Mercedesie E220 bez turbo – również zużycia oleju nie było – kompresja rewelacyjna – auto do dziś odpala na pół obrotu walu. Po mercedesie został mi Ceramizer do mostu tylnego – wlałem eksperymentalnie go do mojej kosiarki z silnikiem BS 650 – zauważyłem cichszą i miękka pracę 🙂
Aureliusz Orlikowski
Opinia nadesłana dnia 2013-10-06


Mercedes-Benz w124 250D

Rok produkcji: 1992
Pojemność silnika: 2.5l
Przebieg: 385 000 km

Witam wszystkich. Jestem szczęśliwym posiadaczem MB w124 w dieslu 2.5 silnik. Zastosowałem ceramizery, mianowicie wybrałem zestaw nr 2, ponieważ skrzynia biegów już huczała. Więc słyszałem, że niejednemu to pomogło. Faktycznie jest poprawa, bo znacznie ucichło, juz tak nie słychać mocno. A do skrzyni dałem tylko jeden. Zalecają mi, żebym co najmniej dwa zastosował. Więc jeden jeszcze chciałbym zastosować, bo poprawa jest znaczna i można te produkty z czystym sercem polecić.
Marian Kamski
Opinia nadesłana dnia 29.11.2011


Mercedes W 124 3.0 Diesel (1990 rok)

Posiadam samochód marki Mercedes W 124 z 1990r. z silnikiem Diesla o poj. 2996 ccm. W grudniu 2005r. zaaplikowałem mojej MB zestaw ceramizerów podczas wymiany oleju: 2 dozy do silnika, 1 do dyferencjału i 1 do paliwa. W tym czasie autko miało przejechane 320.000.km. Wg mnie i opinii mechaników silnik w moim MB pracował poprawnie, również przekładnia tylnego mostu nie zdradzała objawów nadmiernego zużycia. Mimo wszystko zastosowałem Wasz produkt i w moim przypadku potraktowałem go jako środek o działaniu profilaktycznym, mającym na celu wydłużenie czasu żywotności silnika i dyferencjału. W zimie ( a w tym roku była dość sroga) nie miałem żadnego problemu z uruchomieniem silnika przy zalanym oleju mineralnym 15W40. Koledzy jeżdżący Dieslami 3-4 letnimi byli zdziwieni, że moja 15 letnia MB odpalała po pierwszym kręceniu rozrusznika, kiedy oni musieli korzystać z różnych form pomocy. Niestety nie robiłem pomiarów sprężania (brak czasu i rzetelnego warsztatu w pobliżu). W tym tygodniu wymieniam olej po przejechaniu prawie 10.000.km.na Ceramizerze. Na pewno mogę stwierdzić, że nie zauważyłem negatywnego działania preparatu na silnik czy inne elementy. Kultura pracy silnika, mimo przebiegu jest na wysokim poziomie, dyferencjału nie słychać. Uważam, że jako środek o działaniu zapobiegawczym sprawuje się znakomicie. Przed zakupem specyfiku wiele myślałem, zapoznałem się z licznymi opiniami na jego temat i w końcu zdecydowałem się go zastosować. Używam samochodu do dojazdów do pracy, więc zależy mi na jego sprawności i niezawodności. Zastanawiałem się czy nie wyrzucam pieniędzy, ale dzisiaj uważam, że zakup tego środka to była słuszna decyzja. Wyznaję zasadę, iż lepiej zapobiegać niż leczyć. W przyszłości zamierzam ponownie użyć Waszego środka do silnika i dyferencjału. Obecnie chciałbym zastosować preparat do układu wspomagania kierownicy. Kiedy ja zamawiałem preparat Ceramizer w grudniu 2005r. nie było tego w ofercie.
Pozdrawiam , Zygmunt.


Mercedes W 124 2.5 Diesel (1986 rok)

Witam, auto po zabiegu 3 miesiące, mercedes w124 250 diesel rocznik 1986 przebieg nieustalony (prawdopodobny 500-700 tys. km), chodzi ciszej i równiej. Ciekawy przypadek: tydzień temu pojechałem do mechanika bo coś zaczęło klekotać w silniku. Okazało się, że to hydrauliczne popychacze. Po zbadaniu ciśnienia okazało się, że góra silnika nie jest smarowana. Wydmuchana uszczelka pod głowicą, mało tego, głowica okazała się pęknięta w 4 miejscach a teraz najciekawsze: auto nie przegrzewało się – temperatura była w normie nawet w czasie jazdy miejskiej!!! mimo braku smarowania (nie wiadomo ile czasu) wałek rozrządu nie nosi żadnych śladów uszkodzenia. Mam nadzieję, że reszta silnika też jest tak zabezpieczona.
Pozdrawiam Piotr Sokołowski


Mercedes W 124 3.0 Diesel

CERAMIZER, KTÓRY KUPIŁEM W 2005 ROKU ZOSTAŁ UŻYTY DO SAMOCHODU MERCEDES 124 300D. ZASTOSOWAŁEM ZALECENIA PRODUCENTA I ZOSTAWIŁEM SAMOCHÓD NA WOLNYCH OBROTACH ZE WZGLĘDU NA CIĘŻKĄ NOGĘ. WEDŁUG ZALECEŃ FIRMY POWINIENEM WLAĆ CO NAJMNIEJ OD 2 DO 3 DAWEK. NA RAZ ZE WZGLĘDU NA DUŻY PRZEBIEG BO MA ON TERAZ PONAD 750000 TYS KM PRZEJECHANE, ALE MIAŁEM MAŁY WYCIEK OLEJU I ZDECYDOWAŁEM SIĘ WLAĆ TYLKO JEDNĄ DAWKĘ NA PRÓBĘ. PO WLANIU I ODCZEKANIU OKREŚLONEGO CZASU ZACZĄŁEM SZUKAĆ DZIURY W CAŁYM. PIERWSZE CO BYŁO NAJBARDZIEJ OCZYWISTE TO HAŁAS PRACY SILNIKA. JAK NA DIESLA TO MNIE ZASKOCZYŁ CICHYM KLEKOTANIEM. CO DO ZUŻYCIA PALIWA PRZY MOJEJ JEŹDZIE TO NIE BYŁO TU AŻ TAKIEJ REWELACJI, ALE PRZY JEŹDZIE MOJEJ ŻONY TO REWELKA. W MIEŚCIE PRZY PRĘDKOŚCIACH DO 60 KM/h SPALAŁ OD 7,5 DO 8,O LITRÓW NA 100. TAK WIĘC NA ZBIORNIKU 70 LITRÓW ROBIŁA OKOŁO OD 900 DO 950 KM. MUSZE DODAĆ, ŻE JEST TO AUTOMAT A NIE MANUALNA SKRZYNIA. NORMALNIE NA TYM SAMYM PALIWIE BEZ CERAMIZERA WCZEŚNIEJ MAX TO OD 750 DO 800-830 TAK WIĘC JEST TO PEWNA OSZCZĘDNOŚĆ. ŚREDNIO TO 7 LITRÓW PRZY TANKOWANIU CAŁEGO ZBIORNIKA. MOŻNA WIĘC STWIERDZIĆ ŻE CERAMIZER W PEŁNI SPEŁNŁ SWOJE ZADANIE, CO DO MOJEGO AUTA CZYLI ZMNIEJSZA ZUŻYCIE PALIWA, A PRZY TYM SILNIK PRACUJE CISZEJ I BARDZIEJ MIĘKO NIE TAK JAK TYPOWY KLEKOT, JAKBY MIAŁ O POŁOWE MNIEJSZY PRZEBIEG. TAKI EFEKT UZYSKAŁEM PRZY WLANIU JEDNEJ DAWKI. PRZYPUSZCZAM, ŻE PRZY WLANIU 2 LUB 3 DAWEK TAK JAK BYŁO ZALECANE PRZYPUSZCZALNIE NIC BY SIĘ NIE ZMIENIŁO WIZUALNIE CO DO PRACY SILNIKA, LECZ MOGŁOBY POPRAWIĆ CIŚNIENIE SPRĘŻANIA, KTÓREGO AKURAT NIE ZMIERZYŁEM ANI PRZED ANI PO. W TEJ CHWILI USUNĄŁEM WYCIEK, ZALAŁEM NOWY OLEJ I WLAŁEM RESZTĘ CERAMIZERA, KTÓRY KUPIŁEM W ILOŚCI 2 DAWEK. NIE BĘDĘ NAMAWIAŁ DO TEGO PRODUKTU, ŻE TO CUD ŚWIATA BO TO KAŻDY SAM MUSI ZDECYDOWAĆ CZY KUPIĆ CZY NIE. JA KUPIŁEM I MOIM ZDANIEM MI POMOGŁO ZASTOSOWANIE TEGO PRODUKTU W MOIM AUCIE .
Poll Waldemar


Mercedes W 124 2.6 (1989 rok)

Witam! Przejechałem 1000 km. Naprawdę można odczuć poprawę silnika, chodzi ciszej, lepiej zapala, lepiej sie wkręca :). Dodam że wlałem to do Meśka 124 z 1989 roku 2,6 benzynka przebieg 300000 km. Polecam i na pewno dodam to do 2 autka!!


Mercedes 124 D

Rok produkcji: 1991
Pojemność silnika: 2.0 D

Opinia: Wiosna 2007 zastosowałem w moim MB 124D z roku 1991 – przy stane licznika 320000km – ceramizer do silników, skrzyń biegów i do paliwa. Przed zastosowaniem ceramizerów silnik był prawie do remontu kapitalnego, spalał 1,25L oleju silnikowego na każde 100km, paląc przy tym ok 8 litrów paliwa w jeździe mieszanej. Po zastosowaniu ceramizerów przestał w ogóle palić olej, zmniejszył zużycie paliwa do ok 6,3l/100m a praca skrzyni biegów była cichsza ponadto w zimie nie miałem żadnych problemów z zapłonem. Od tego czasu przejechałem 45000km a silnik nadal nie wymaga remontu. 2 krotnie w tym czasie wymieniłem olej bez dodatku ceramizera, teraz przy 3ciej wymianie zamierzam zastosować ponownie ceramizer do silników i ceramizer do paliwa.
Antoni Furtak
Opinia nadesłana dnia 22.12.2008r.


Mercedes 2.8

Zastosowałem 1szt. ceramizera do silnika firmy Mercedes o poj. 2800 benzyna z zasilaniem gazowym z roku 1979. Po przejechaniu 1000km silnik pracuje zdecydowanie lepiej, jest cichszy o ok. 50%, równiej pracuje, zwiększyło się ciśnienie oleju o około 1 atmosferę – znakomite odnowienie tego starego silnika, który teraz jeździ jak sportowy. Nie posiadam wydruku ciśnienia moich sześciu garów i w tej chwili nie mogę się wypowiedzieć co do zużycia LPG bo w trakcie testu ceramizera wymieniałem parownik do zasilania gazem. Chętnie użyłbym tego produktu do pozostałych podzespołów mojego 27-latka. Pozdrawiam i życzę osobom, które stworzyły ten produkt, aby tworzyły inne tak cudowne środki odmładzające nasze pojazdy.
Grzegorz Cichocki.


Mercedes 123 2.4 (1976 rok)
Mercedes 210 3.0 (1991 rok)
Mercedes 611 4.0 (1995 rok)

Od trzynastu lat zajmuje się zawodowo transportem. Oprócz wymienionych powyżej pojazdów posiadam jeszcze Nissan-a Atleon 3.0 z 2001 roku. Po posiadanym taborze nietrudno zauważyć,że postawiłem na solidną i na owe czasy najlepszą markę czyli Mercedesa. Napisałem na \”owe czasy\” gdyż uważam, że każdy kolejny model jest gorszy od poprzednika. W transporcie potrzebny jest bardzo solidny i niezawodny partner a takim na pewno są moje wysłużone mercedesy.

Niestety czas i kilometry nie stoją w miejscu : Mercedes 123 około 100 000 km po remoncie silnika, Mercedes 210 około 1000 000 km (bez remontu silnika) Mercedes 611 około 500 000 km Nissan Atleon około 400 000 km. Są to przebiegi w bardzo ciężkich warunkach, większości miejskich.

Jestem otwarty na wszelkie nowinki techniczne ale z pewną niewiarą podszedłem do małej strzykawki z Ceramizerem. Zastosowałem po jednej dawce (patrząc na pojemności i rodzaj moich samochodów) czyli o wiele za mało niż zaleca producent i mogę w pełni potwierdzić podawaną skuteczność działania, do tego stopnia, że dzisiaj dokonałem hurtowego zakupu. Faktycznie silniki odpalają z dużo większą lekkością, są cichsze a w Mercedesie 210 ucichły wypracowane popychacze hydrauliczne i rzeczywiście nabrały ochoty do jazdy, czyli są żwawsze i mocniejsze.

Najłatwiej jest zauważyć skuteczność Ceramizera do skrzyni biegów. Skrzynia biegów staje się nowa, leciutko i gładko przerzuca się biegi a nawet (ku mojemu zdumieniu, gdyż żadne inne specyfiki sobie z tym nie poradziły) wyeliminował mi zgrzytanie trybów przy redukcji z 4 na 3 i 3 na 2 czyli w jakiś sposób zregenerował mi uszkodzone synchronizatory. Tylni most wyrażnie ucichł zwłaszcza w MB 210 (po milionie km wył już niemiłosiernie) i w MB 123 (powyżej 100 km/h).

Jeśli chodzi o uszlachetniacz do paliwa, to faktycznie spadło zużycie paliwa ale nie jestem pewny czy to nie pod wpływem Ceramizera do silników. Bedę to obserwował ale wydaję mi się, że najtrudniej tu sprawdzić tak na szybko skuteczność działania, zwłaszcza, że tak dbam o swoje samochody, że nigdy nie miałem problemów z rozruchem silnika. Nie namawiam na zakup tych specyfików, żeby nie być posądzony o jakieś kumoterstwo – to są moje obserwacje jakie zauważyłem po zastosowaniu Ceramizera, i aby nie pozostać anonimowym podaje swój adres mailowy, gdzie chętnie odpowiem na wszelkie pytania .
Pozdrawiam Jacek Kucharski
Opinia nadesłana dnia 21.05.2008


Mercedes w210 e290

Rok produkcji: 1996
Pojemność silnika: 2900
Przebieg: 330 000 km

Witam, jestem pozytywnie zaskoczony wynikiem działania ceramizera. Po przeczytaniu w internecie wielu pochlebnych opinii na temat waszych produktów zakupiłem zestaw ceramizera do samochodu i do motocykla, o dziwo szklanki zaworowe w mojej gwieździe z kilometra na kilometr coraz mniej klekotały. Na obecną chwilę silniczek dostał trzy strzykawki ceramizera w miedzy czasie oczywiście była wymiana oleju, od zalania pierwszej dawki ceramizera zrobiłem juz prawie 13 tyś. kilometrów, w zasadzie szklanki zaworowe przestały klekotać a więc zamierzony cel został osiągnięty! Oprócz tego cichsza praca silnika przy niskich temperaturach w porównaniu do ubiegłego roku! Samochód na obecną chwile ma 16 lat, 330 tyś kilometrów, od wymiany do wymiany niezauważalny pobór oleju, spalanie ropy w granicach 7 litrów na setkę, wracając do tematu postanowiłem co 10 tyś. kilometrów zapodawać mu jedną dawkę na apetyt aby bezproblemowo dojechać nim do pierwszego miliona na budziku 😀 zamawiam kolejna partie ceramizera i mogę go polecić każdemu użytkownikowi silników spalinowych, nie jest to reklama tylko moja opinia i moje własne, całkowicie prawdziwe spostrzeżenia.
Z pozdrowieniami, Marcin Cierpisz
Opinia nadesłana dnia 19.12.2011


Mercedes Sprinter

Rok produkcji: 2010
Pojemność silnika: 330 cdi
Przebieg: 270 000 km

Podczas podczas zmiany biegów z 1 na 2 i 3 bieg lewarek pracuje coraz ciężej… z coraz większym oporem. Po pewnym przebiegu nie pamiętam jakim, podczas zmiany biegów dochodziło do zgrzytania. Wymieniłem olej w skrzyni biegów, lecz nic mi to nie pomogło pomimo, iż olej ten jest rekomendowany przez ASO mercedesa do skrzyń biegów.
Po przejechaniu kolejnej trasy ok 600 km zgrzyty były nie do wytrzymania, a z lewarkiem musiałem się siłować. Nie mogłem zostawić samochodu na warsztacie, bo gdy on stoi to ja nie zarabiam. Mój kolega doradził mi bym spróbował użyć Ceramizera do skrzyni biegów. Byłem do tego bardzo sceptycznie nastawiony, bo producent oleju do skrzyni zapewniał że redukuje opory i zgrzytanie.
Ja nie wieże w żadne cudowne preparaty. Mój kolega wlał mi ten Ceramizer do skrzyni biegów, bo miał je do testów. Nie wierzyłem by tak mała ilość mogła  by naprawić moja skrzynie, bo z tego co powiedział mechanik który naprawia skrzynie to poszły synchronizatory i naprawa to koszt ok 3500zł. Na taką naprawę mnie nie było stać. Więc czekałem na efekty które rzekomo miał poczynić ten cudowny środek. Otóż tak po przejechaniu ok 100 km biegi zaczęły lepiej wchodzić ale myślałem że to zasługa nowego oleju w skrzyni który się dokładnie rozprowadził po całej skrzynce. Ale moje zdziwienie było jeszcze większe w chwili gdy po ok kolejnych 50 km zatrzymałem się na światłach, wbijam bieg 1 i jestem bardzo zdziwiony nie było aż tak głośnego zgrzytu tylko bardzo cichy a jednocześnie lewarek pracował wyraźnie lżej, wiec zadzwoniłem do mojego kolegi by mu o tym powiedzieć, a on stwierdził że wleje jeszcze jeden Ceramizer bo przy tak dużym  zużyciu jedna dawka to może być za mało. Wlano mi jeszcze jedną porcje Ceramizera i po dystansie łącznie 250 km zgrzyty całkowicie ustały a biegi wchodzą jak w nowej skrzyni. Nie wierzyłem, ale ten cudowny środek naprawdę pomógł w moim przypadku. Nie wiem jakim sposobem ale liczy się to, że skrzynia została zregenerowana przez ten preparat. Polecam go wszystkim niedowiarkom, którzy mają myślenie typowo komunistyczne, że nic nigdy nie pomoże a takie firmy tylko naciągają na kasę! NIE W TYM PRZYPADKU! TEN PREPARAT DZIAŁA!
Paweł Szczeciński z Czeladzi
Opinia nadesłana dnia: 4.11.14 r.


Mercedes 220 C

Stosowałem już nie raz i muszę powiedzieć, że co jest opisane na instrukcji oraz czytajac wypowiedzi kierowców którzy uzywali ceramizer to jest prawda,doświadczyłem sam na własnej skórze,jak pewnego dnia pierścień z tłoka było słychac,zastosowałem ceramizer- jest efekt, tak samo synchronizator przy wymianie oleju w skrzyni biegu wyleciał mi, zastosowałem ceramizer i jeżdżę dalej.Także to wszystko jest prawdą ,że przedłuża żywotność samochodu nawet mojego Mercedes 220 C rok 1995r. – przebieg mojego auta tj. 381.259 km ,jak kupowałem to auto miało przebieg 175.000 ,kupiłem go 2001 roku w Niemczech.To auto nie stoi w garażu tylko musi pracować.
Z poważaniem, Womaszka Waldemar
Opinia nadesłana dnia 08.11.2012


Mercedes Vaneo

Rok produkcji: 2002
Pojemność silnika: 1.7
Przebieg: 218 000 km

W Vaniku zastosowałem pojedyńczą dawkę specyfiku; od zapodania autko przejechalo ok.2000km w miejskiej dżungli i ciągle się tu porusza, więc myslę, że na ocenę jest za wcześnie. Tym bardziej, że nie miałem możliwości wykonania pomiarów na hamowni -szkoda.
Aleksander Majewski
Opinia nadesłana dnia 30.12.2012

 


Mercedes ML 430 V8

Przebieg: 207 000 km

Przebieg przy aplikacji Ceramizera do silników to 207 000 km ponieważ pobierał znaczne ilości oleju – około 1 litra na 5 tyś km. Dodatkowo zastosowane zostały ceramizery do napędów z przodu i z tyłu oraz do reduktora.

Przy przebiegu około 220 tyś km został dodany Ceramizer do silnika X 2 sztuki, co spowodowało zmniejszenie dolewania oleju o 50 procent czyli 0.5 litra na 10 tyś km.

Polecam i zachęcam do stosowania Ceramizerów.
Konrad Sobczyk
Opinia nadesłana dnia: 2016-07-20