(Silnik) Ceramizer CG-4T – do czterosuwowych silników sprzętu ogrodowego
33,00 PLN (26,83 PLN netto)
Preparat, którego celem jest regeneracja i zabezpieczenie przed dalszym zużyciem silników czterosuwowych sprzętu ogrodowego.
Na stanie
Poprzednia najniższa cena: 33,00 PLN.
Zadzwoń: 22 498 09 08
Opis produktu
Ceramizer® CG-4T jest preparatem do regeneracji i zabezpieczania przed zużyciem powierzchni tarcia silnika czterosuwowego sprzętu ogrodowego.
Regeneracja silnika odbywa się bez demontażu mechanizmu, podczas codziennego użytkowania. Jej pierwszym etapem jest zaaplikowanie dodatku do oleju silnikowego. Następnie rozpoczyna się proces tworzenia ochronnej powłoki ceramiczno-metalowej. Dodatkowa warstwa narasta w miejscach poddawanych siłom tarcia, ze szczególnym uwzględnieniem najbardziej zużytych powierzchni.
Ochronna warstwa wyrównuje wszelkie mikrouszkodzenia, zarysowania i deformacje powierzchni części silnika. Jej narastanie odbywa się w ciągu około 30 godzin pracy mechanizmu. Wspomniana warstwa zachowuje swoje właściwości podczas minimum 1400 godzin pracy.
Ceramizer® CG-4T zabezpiecza powierzchnie silnika przed korozją. Jest to szczególnie istotne zwłaszcza podczas zimowania sprzętu.
Preparat Ceramizer® CG-4T może być stosowany w urządzeniach i maszynach wyposażonych w silnik czterosuwowy, takich jak:
- kosiarki spalinowe,
- kosiarki spalinowe samobieżne,
- odśnieżarki,
- piły spalinowe,
- kosy spalinowe,
- agregaty prądotwórcze,
- inne maszyny i urządzenia, po wcześniejszej konsultacji ze sprzedawcą (poprzez kontakt mailowy info@ceramizer.pl).
Dlaczego warto stosować preparat do regeneracji silnika Ceramizer® CG-4T?
- Preparat odbudowuje powierzchnie tarcia i zapobiega nadmiernemu zużyciu silnika.
- Zużycie paliwa ulega redukcji i można zaobserwować oszczędności na poziomie od 3 do 15 %.
- Dodatek do oleju wycisza i stabilizuje pracę silnika.
- Dzięki stabilizacji ciśnienia sprężania, kierowca może liczyć na na większą dynamikę silnika.
Sposób użycia
Ilość oleju w silniku w litrach: | do 2 I | 2-5 l | 5-8 l |
---|---|---|---|
Przy przebiegu 20-100 mth (1-5 tys. km) | 0,5 dozy | 1 doza | 2 dozy |
Przy przebiegu 100-300 mth (5-15 tys. km) | 1 doza | 2 dozy | 3 dozy |
Przy przebiegu: 300-600 mth (15-30 tys. km) | 2 dozy | 3 dozy | 4 dozy |
Przy przebiegu: powyżej 600 mth (30 tys. km) | 3 dozy | 4 dozy | 5 doz |