Powered by Smartsupp

Gwarancje, reklamacje, zwroty towaru

    1. Jeśli Klient zauważy, że produkt, który otrzymał posiada wady (jakościowe lub inne powstałe podczas dostawy), ma prawo do złożenia reklamacji. Należy wtedy odesłać wadliwy towar w przeciągu 14 dni od daty otrzymania produktu wraz z opisem przyczyn reklamacji (gotowy formularz do pobrania), podając swoje dane.

 

    1. Internetowy Sklep Ceramizer.pl zastrzega sobie prawo 2 dniowego okresu rozpatrzenia reklamacji od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej, a o podjętych czynnościach zobowiązuje się informować Klienta.

 

    1. Klient Internetowego Sklepu Ceramizer.pl ma prawo w ciągu 14 dni dokonać zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyny. Towar należy wysłać w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu wraz z całą jego zawartością. Produkt nie może nosić jakichkolwiek śladów używania. Zwrot pieniędzy w kwocie równej cenie, jaką Klient zapłacił za dany produkt będzie przesłany w ciągu 7 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej, przelewem na numer konta bankowego podanego przez Klienta (gotowy formularz do pobrania). W przypadku płatności kartą płatniczą, zwrot zostanie wykonany na kartę płatniczą Klienta. Koszt transportu zwracanego produktu pokrywa Klient.

 

  1. Klient jest zobligowany do tego by zwrócić należytą uwagę na to, w jakim stanie odbiera przesyłkę, gdyż będzie to warunkiem uwzględniania przez Internetowy Sklep Ceramizer.pl zwrotów z powodu uszkodzeń powstałych podczas transportu. Gdy tylko Klient zauważy jakieś nieprawidłowości, uszkodzenia przesyłki należy sporządzić protokół szkód (u listonosza, kuriera) i niezwłocznie zgłosić ten fakt obsłudze sklepu.