Powered by Smartsupp

Regulamin sklepu

I. Postanowienia ogólne

  • Sklep Internetowy Ceramizer.pl, jest własnością firmy CERAMIZER D.Kosiorek Sp.k., 00-716 Warszawa, ul. Bartycka 116, NIP: 726-263-91-26, REGON: 101054667, KRS: 0000965981, Sąd Rejonowy dla Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy – Krajowego Rejestru Sądowego .
  • Kontakt telefoniczny z Internetowym Sklepem Ceramizer.pl możliwy jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 16:00, pod nr. tel. (22) 498-09-08 ; (22) 216-75-17.
  • Kontakt drogą elektroniczną możliwy jest przez całą dobę: info@ceramizer.pl.
  • Korzystanie z usług sklepu oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
  • Na wszystkie zapytania odpowiadamy w przeciągu 24 h – dotyczy dni roboczych.

II. Oferta

  1. W sklepie Ceramizer.pl można nabyć preparaty do regeneracji i zabezpieczania silników spalinowych, skrzyń biegów, przekładni, reduktorów, hydraulicznych układów wspomagania kierownicy oraz preparat do uszlachetniania paliwa.
  2. Wszystkie ceny prezentowane w Internetowym Sklepie Ceramizer.pl są cenami brutto i zawierają 23% podatku VAT. Na życzenie Klienta wystawiamy faktury VAT.
  3. Ceną obowiązującą Klienta jest tożsama z ceną widniejącą na stronie, powiększoną o koszty transportu.

III. Zasady składania zamówień

  1. Internetowy Sklep Ceramizer.pl przyjmuje zamówienia 24 godziny na dobę, w ciągu całego roku. Zamówienia przyjmowane przez Sklep realizowane są na terenie całego kraju, a w przypadku wyboru przesyłki zagranicznej w dowolne miejsce na świecie.
  2. Podstawą do realizacji złożonego przez Klienta zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza znajdującego się w końcowym etapie składania zamówienia. Wymagane jest prawidłowe wypełnienie pól formularza: – dane osobowe ; – numer telefonu ; – e-mail do ewentualnego potwierdzenia zamówienia ; – adres, na który ma być dostarczony zamówiony towar .
  3. Istnieje możliwość wystawienia faktury VAT. Aby otrzymać fakturę VAT należy zaznaczyć w formularzu zamówienia opcję “firma”. Podmiot prowadzący działalność gospodarczą zobowiązany jest wypełnić niezbędne dodatkowe pola formularza.
  4. Zamówienia mogą być składane: – poprzez sklep internetowy;  bezpośrednio: lista dystrybutorów gdzie kupić www.ceramizer.pl/gdzie-kupic.
  5. W przypadku podejrzeń o podanie nieprawdziwych danych, Internetowy Sklep Ceramizer.pl zastrzega sobie prawo do usunięcia zamówienia. W sytuacjach wyjątkowych, również zastrzegamy sobie prawo braku możliwości zrealizowania zamówienia, o czym Klient zostanie poinformowany.
  6. Zamówienia złożone w soboty, niedziele i święta będą realizowane w kolejnych dniach roboczych wg podanych terminów ich realizacji.
  7. Składając zamówienie w Internetowym Sklepie Ceramizer.pl, kupujący oświadcza, iż zapoznał się z niniejszym regulaminem.
  8. Składając zamówienie w Internetowym Sklepie Ceramizer.pl, kupujący, klikając na ostatnim kroku zamówienia przycisk “Potwierdź zakup” , potwierdza zakup produktów które dodał do koszyka wraz z obowiązkiem zapłaty (przelewem lub za pobraniem) i jednocześnie potwierdza finalne zamówienie wg. opcji dostawy i miejsca dostawy które wybrał.

IV. Koszty wysyłki, formy płatności

Możliwe są następujące sposoby przesyłki płatności:

Odbiór osobisty – 0 PLN
Odbiór osobisty w siedzibie firmy przy ul. Bartyckiej 116 w Warszawie, możliwy jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9-16. Przed odbiorem osobistym prosimy o kontakt telefoniczny (22) 224980908, w celu upewnienia się, że zamówienie jest przygotowane do odbioru. Za produkty można zapłacić tylko przedpłatą (przed przyjazdem po odbiór zamówionych produktów): przelewem tradycyjnym, przelewem internetowym, kartą płatniczą lub płatnością PayPal.

Wysyłka ORLEN Paczka  – 8,99 PLN

Orlen Paczka to ponad 6000 punktów odbioru i nadań w całej Polsce (Stacje paliw Orlen ;  Automaty paczkowe ;  kioski i sklepiki). Sieć automatów paczkowych oraz stacji paliw Orlen jest czynna 24/7. Zamówienia realizowane są w przeciągu 2-3 dni roboczych od momentu ich złożenia. Do wybranego punktu odbioru przesyłki dostarczane są w czasie 1-2 dni roboczych, a do automatów paczkowych już następnego dnia. Odbiór przesyłek wynosi 3 dni z możliwością przedłużenia terminu o 1 dziań za pośrednictwem aplikacji mobilnej. Przy zamówieniach powyżej 150 PLN, wysyłka gratis.

Wysyłka do Paczkomatu InPost – 13/15 PLN 

Standardowy koszt wysyłki do Paczkomatu (w tym wszystkich Ceramizerów) to 13 PLN, tym niemniej w przypadku zakupów zawierających oleje silnikowe, z racji ich gabarytów, koszt dostarczenia wynosi 15 PLN

Paczkomaty InPost to nowoczesna usługa pocztowa, wykorzystująca system automatycznych skrytek pocztowych. W ponad 800 miejscach w Polsce zlokalizowane są charakterystyczne żółte skrzynki pocztowe, w których możesz odebrać przesyłkę 24h na dobę, 7 dni w tygodniu. Wybierasz dowolny paczkomat zlokalizowany w najbardziej dogodnej dla Ciebie lokalizacji (znajdź najbliższy paczkomat).

Zamówienia realizowane są w przeciągu 48 h od momentu ich złożenia ( dotyczy dni roboczych ). Do wybranego paczkomatu przesyłki dostarczane są w czasie 1-2 dni roboczych. Gdy przesyłka będzie na miejscu, otrzymasz sms-em kod, który wystarczy wpisać przy paczkomacie, aby skrzynka odbiorcza automatycznie się otworzyła. To bardzo proste, średnio odbiór przesyłki trwa tylko 17 sekund. Odbiór przesyłek z paczkomatu wynosi max 48 h.

Poczta Polska priorytetowa po przelewie – 17 PLN  dla Ceramizerów / 18 PLN dla pozostałych produktów
Zamówienia realizowane są w przeciągu 2-3 dni roboczych od momentu ich złożenia. Ceramizery wysyłamy listem poleconym, piorytetem. Poczta dostarcza zamówienia, zaadresowane na terytorium Polski, średnio w 3-5 dni robocze.

Płatność przelewem na konto – akceptowane są przelewy zwykłe (realizowane na poczcie, w banku), przelewy internetowe, płatności kartą płatniczą oraz płatność PayPal.

DPD Pickup – 9,90 PLN

Zamówienia realizowane w przeciągu 48h od momentu ich złożenia (dotyczy dni roboczych). Kurier DPD dostarcza towar do wybranego automatu paczkowego lub punktu partnerskiego, ulokowanych na terenie całej Polski, w przeciągu 1-2 dni roboczych po nadaniu przesyłki.

Płatność przelewem na konto – akceptowane są przelewy zwykłe (realizowane na poczcie, w banku), przelewy internetowe, płatności kartą płatniczą oraz płatność PayPal.

Kurier po przelewie – 14 PLN

Zamówienia realizowane są w przeciągu 48 h od momentu ich złożenia ( dotyczy dni roboczych ). Kurier DPD dostarcza towar do klienta, pod wskazany adres w całej Polsce, w przeciągu 1-2 dni roboczych po nadaniu przesyłki.

Płatność przelewem na konto – akceptowane są przelewy zwykłe (realizowane na poczcie, w banku), przelewy internetowe, płatności kartą płatniczą oraz płatność PayPal.

Kurier za pobraniem – 19 PLN
Płatność w chwili odbioru zamówienia – gotówką/kartą kurierowi.

Zamówienia realizowane są w przeciągu 48 h od momentu ich złożenia ( dotyczy dni roboczych ). Kurier DPD dostarcza towar do klienta, pod wskazany adres w całej Polsce, w przeciągu 1-2 dni roboczych po nadaniu przesyłki.

Wysyłka zagraniczna – 28 PLN** 

Wysyłka na cały Świat po dokonaniu przelewu. Akceptowane są przelewy zwykłe (realizowane na poczcie, w banku), przelewy internetowe, płatności kartą płatniczą oraz płatność PayPal.

UWAGA: za granicę wysyłamy jedynie Ceramizery.

Zasady ogólne :

  1. Koszt wysyłki jest stały, niezależnie od ilości i wagi wysyłanych towarów.
  2. Koszt wysyłki pokrywa Klient.
  3. Czas dostawy może wydłużyć się, gdy listonosz/kurier nie zastanie nikogo pod podanym adresem. Firma Ceramizer nie bierze odpowiedzialności za problemy i opóźnienia w doręczeniu przesyłki leżące po stronie przewoźnika – Poczty Polskiej, kuriera DPD, InPost (paczkomaty) czy przesyłki Orlen.
  4. W przypadku zagubienia / zniszczenia przesyłki przez przewoźnika, nadawca (Ceramizer.pl) wszczyna proces reklamacyjny. Czas trwania reklamacji uzależniony jest od terminów podanych przez danego przewoźnika (zwyczajowo przesyłki krajowe do 30 dni roboczych). Po uznaniu reklamacji następuje rozliczenie transakcji i ewentualny zwrot kosztów lub ponowna wysyłka zamówionego towaru.
  5. W przypadku płatności przelewem zwykłym (realizowanym na poczcie, w banku), w tytule przelewu należy podać numer zamówienia oraz imię i nazwisko kupującego. Brak tych informacji może wydłużyć czas rozliczenia transakcji.
  6. Dane do przelewu: CERAMIZER D.Kosiorek Sp.k. , 00-716 Warszawa, ul. Bartycka 116 Numer konta PLN (Alior Bank): 68 2490 0005 0000 4520 9644 9872

** Standardowo wysyłka zagraniczna kosztuje 28 PLN. Są jednak kraje, do których koszt wysyłki przekracza tą wartość. Ostateczna cena za przesyłkę międzynarodową do konkretnego kraju (po wpisaniu adresu) wyświetli się w podsumowaniu zamówienia.

V. Realizacja zamówień

  1. Wszystkie przesyłki opuszczają nasz magazyn do 2-3 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia.
  2. Wyjątkowo czas realizacji zamówień może się wydłużyć do 2-3 dni (akcje promocyjne, okres świąteczny itp).
  3. Termin realizacji zamówienia nie jest jednoznaczny z terminem dostawy towaru.
  4. Całościowy czas – po jakim klient otrzyma zamówione produkty obejmuje:
    A) Czas realizacji zamówienia – kompletowanie produktów, pakowanie i nadanie przesyłki (2-3 dni robocze od momentu złożenia zamówienia).
    B) Czas transportu – zależny od rodzaju przesyłki (kurier DPD, poczta, paczkomat, Orlen) – więcej o czasie i koszcie transportu przeczytasz w punkcie IV. Koszty wysyłki, formy płatności.

VI. Gwarancje, reklamacje i zwroty towaru

  1. Jeśli Klient zauważy, że produkt, który otrzymał posiada wady (jakościowe lub inne powstałe podczas dostawy), ma prawo do złożenia reklamacji. Należy wtedy odesłać wadliwy towar w przeciągu 14 dni od daty otrzymania produktu wraz z opisem przyczyn reklamacji (gotowy formularz do pobrania), podając swoje dane.
  2. Internetowy Sklep Ceramizer.pl zastrzega sobie prawo 2 dniowego okresu rozpatrzenia reklamacji od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej, a o podjętych czynnościach zobowiązuje się informować Klienta.
  3. Klient Internetowego Sklepu Ceramizer.pl ma prawo w ciągu 14 dni dokonać zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyny. Towar należy wysłać w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu wraz z całą jego zawartością. Produkt nie może nosić jakichkolwiek śladów używania. Zwrot pieniędzy w kwocie równej cenie, jaką Klient zapłacił za dany produkt będzie przesłany w ciągu 7 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej, przelewem na numer konta bankowego podanego przez Klienta (gotowy formularz do pobrania). W przypadku płatności kartą płatniczą, zwrot zostanie wykonany na kartę płatniczą Klienta. Koszt transportu zwracanego produktu pokrywa Klient. Firma Ceramizer dokonuje zwrotu kwoty za produkty oraz dodatkowo zwrotu za dostawę zamówionych produktów w kwocie najtańszej dostawy dostępnej w sklepie Ceramizer.pl/sklep wynoszącej 11 zł.
  4. Klient jest zobligowany do tego by zwrócić należytą uwagę na to, w jakim stanie odbiera przesyłkę, gdyż będzie to warunkiem uwzględniania przez Internetowy Sklep Ceramizer.pl zwrotów z powodu uszkodzeń powstałych podczas transportu. Gdy tylko Klient zauważy jakieś nieprawidłowości, uszkodzenia przesyłki należy sporządzić protokół szkód (u listonosza, kuriera) i niezwłocznie zgłosić ten fakt obsłudze sklepu.

VII. Procedury bezpieczeństwa i ochrona danych osobowych

  1. Użytkownik zakładając konto w sklepie wwww.ceramizer.pl/sklep i podając swoje dane osobowe akceptuje Regulamin sklepu internetowego www.ceramizer.pl/sklep-online.
  2. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji zamówienia internetowego lub udzielenia odpowiedzi na pytanie do chwili zakończenia procesu sprzedaży: w tym wystawienia faktury i prowadzenia sprawozdawczości finansowej. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niezbędne do realizacji usługi.
  3. Administratorem danych osobowych jest CERAMIZER D.Kosiorek Sp.k. z siedzibą w Warszawie, ul. Bartycka 116, 00-716 Warszawa. Podstawą przetwarzania danych jest realizacja umowy – art. 6 ust. 1 lit. B Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. („RODO”).
  4. Odbiorcami przetwarzanych przez CERAMIZER D.Kosiorek Sp.k. danych osobowych będą jedynie podmioty zewnętrzne wspierające obsługę zamówień internetowych (np. kurierzy) oraz systemów teleinformatycznych . Dane osobowe Klienta nie będą przekazywane innym odbiorcom do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.
  5. W związku z przetwarzaniem przez CERAMIZER D.Kosiorek Sp.k. danych osobowych, Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści danych, prawo ich sprostowania, prawo usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym), prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych. Oświadczenia w zakresie realizacji ww. praw można składać do Inspektora Ochrony Danych Osobowych na adres e-mail: arturkilianski@ceramizer.pl .
  6. W związku z uprawnieniami Klienta wynikającymi z rękojmi za wady towaru, które zostały opisane w art. 556 i następne kodeksu cywilnego oraz obowiązkami fiskalnymi CERAMIZER D.Kosiorek Sp.k., dane osobowe będą przetwarzane i przechowywane przez 5 lat od zakończenia procesu sprzedażowego.
  7. Jeżeli Klient uzna, że jego dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z przepisami obowiązującego prawa, przysługuje mu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
  8. W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, oraz dostosowania ich do indywidualnych potrzeb Klienta, witryny www.ceramizer.pl oraz www.ceramizer.pl/sklep wykorzystują pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym Klienta. Klienta może dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.
  9. CERAMIZER D.Kosiorek Sp.k. nie będzie udostępniał bez zgody Klienta dotyczących go danych osobowych innym podmiotom. Nie dotyczy to przypadków, gdy takie udostępnienie będzie dozwolone lub konieczne na podstawie odpowiednich przepisów prawa.

VIII. OPINIE W SKLEPIE INTERNETOWYM

  1. Klient Sklepu Internetowego ma możliwość dobrowolnego i nieodpłatnego wystawienia opinii dotyczącej zakupów dokonanych w Sklepie Internetowym. Przedmiotem opinii może być także ocena, zdjęcie lub recenzja zakupionego produktu w Sklepie Internetowym.
  2. Sprzedawca po dokonanych zakupach w Sklepie Internetowym wysyła do Klienta wiadomość email z prośbą o wystawienie opinii oraz linkiem do formularza online umożliwiającego jej wystawienie – formularz online umożliwia udzielenie odpowiedzi na pytania Sprzedawcy dotyczące zakupów, ich ocenę, dodanie własnego opisu dot. opinii oraz zdjęcia zakupionego produktu. W razie braku wystawienia opinii po otrzymaniu pierwszego zaproszenia do wystawienia opinii Sprzedawca ponawia wysyłkę zaproszenia.
  3. Opinia może być wystawiona jedynie przez Klienta, który dokonał zakupów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy.
  4. Wystawione przez Klienta opinie są publikowane przez Sprzedawcę w Sklepie Internetowym oraz wizytówce <0>TrustMate.io.</0>
  5. Wystawienie opinii nie może być wykorzystywane przez Klienta do działań bezprawnych, w szczególności do działań stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji wobec Sprzedawcy, czy też działań naruszających dobra osobiste, prawa własności intelektualnej lub inne prawa Sprzedawcy lub osób trzecich.
  6. Opinia może być wystawiona tylko do faktycznie zakupionych produktów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy. Zabronione jest zawieranie fikcyjnych/pozornych umów sprzedaży w celu wystawienia opinii. Autorem opinii nie może być także sam Sprzedawca ani jego pracownicy bez względu na podstawę zatrudnienia.
  7. Wystawiona opinia może zostać w każdym czasie usunięta przez jej autora.

VIV. Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nie określonych przez niniejszy regulamin obowiązującymi są przepisy kodeksu cywilnego.