Opinie o Ceramizer® właścicieli samochodów Renault

Renault 19 1.7 (1991 rok)

Witam, jakiś czas temu zakupiłam ceramizer, moje autko to Renault 19 91r. silnik 1,7 wtrysk wielopunktowy LPG, niestety autko brało sporo oleju “mniej więcej” 300ml na 1000km, wymienione zostały uszczelniacze, ale z silnika i tak znikał olej, co prawda nie w takich ilościach jak przed wymianą ale jednak, więc zastosowałam dodatkowo ceramizer po zrobieniu ponad 5000km. Mogę powiedzieć, że póki co nie dolewałam nic więc. Jestem zadowolona 😀 i mam nadzieje, że do czasu wymiany oleju nie będę musiała nic dolewać. Dodatkowo zwiększyła się dynamika auta i spalanie gazu spadło o jakieś 0,5 litra na 100km,
Pozdrawiam
Maria Leśniak


Renault 19 (1994 rok)

Kupiłem 1 preparat – dodatek do oleju silnikowego. Moje auto – Renault 19 rocznik 1994, przebieg 275 tys. km – jak na swój wiek wykazywało nie najgorsze zużycie paliwa – 7,8 litra benzyny bezołowiowej 95. Całkiem przypadkiem natrafiłem na ogłoszenie allegro związane z ceramizerami i postanowiłem zaryzykować. Wydatek niezbyt wielki, a obiecywane efekty bardzo zachęcające – kupiłem. Po pierwszych kilkuset kilometrach silnik zaczął pracować równo i cicho. Z czasem zauważyłem zmniejszone zużycie paliwa – obecnie na trasie spala 5,7 litra przy jeździe ekonomicznej i to w górach!!! przy pełnym obciążeniu (ok.400kg), obecny przebieg auta to 290 tys. km. Silnik odpala za pierwszym razem nawet w zimie przy 20st mrozie. Gdyby ząb czasu nie naznaczył trochę blach, rzekłbym nowe auto. Jestem z tego bardzo zadowolony – Pańska reklama ma pokrycie w faktach. Zamierzam kupić ceramizer do mojego nowego nabytku – VW Transporter 2.4D. Życzę wzrostu sprzedaży. Sam rozpowiadam o ceramizerze sąsiadom i znajomym. Gratuluję genialnego pomysłu.
Pozdrawiam
Mirosław Gadomski


Renault 19 (1995 rok)

Witam, ceramizer zakupiłem jakies 2 miesiące temu, na aukcji w allegro (mój nik: roman1s) Po zaaplikowaniu dawki, i po przejechaniu około 250 km dopiero można było zauważyć jakies efekty. Czy efekty są skuteczne, trudno mi powiedzieć, bo nie byłem na stacji diagnostycznej i nie sprawdzałem tego, ale co dało się zauważyc to przede wszystkim: *Troche ciszej chodzi silnik, szczególnie przy odpalaniu i na wolnych obrotach, mam Renault 19 z 95 roku i dało sie to zauważyć, mniejsze przede wszystkim wibracje *Minimalne zmniejszenie zużycie paliwa o około 5-9% *Rzadko uzupełaniam teraz ubytki oleju, uszczelnił sie silnik *Minimalne zwiększenie mocy i dynamiczności silnika. *Trochę lepsze przyspieszenie *Mniej dymi Data obserwacji to 12-26/04/2006 dokonana przeze mnie osobiście.
Roman Siwek


Renault 19

Do 1200 km po wlaniu ceramizera nic sie nie dzialo i nawet myślałem o wystawieniu negatywia. Ale potem: dostał niezłego powera, prawie 1.5 litra mniej gazu na 100 km i ciśnienie sprężania wzrosło o ok. 2.5 atm na każdym cyl. (R19, 215000km)
jasoa


Renault Clio 1.2 (55 KM) 1992 rok

Po pozytywnych dowiaświadczeniach z Ceramizerami w Oplu Astrze, spróbowałem ich w Clio z silnikiem o przebiegu 170 tys. km. Najbardziej zależało mi na poprawie funkcjonowania skrzyni biegów. Przed zastosowaniem preparatu rozgrzana skrzynia chodziła lekko i precyzyjnie. Problemy występowały przy zimnym silniku. Przy wrzucaniu biegu 1 i wstecznego było słychać zgrzyt , taki jak przy wrzucaniu biegu bez sprzęgła. Poziom oleju w skrzyni OK. Obawiałem się, że bez wizyty u mechanika i wyłożeniu paru stuwek się nie obejdzie. Ale nie miałem wiele do stracenia, żeby zastosować Ceramizer do skrzyni biegów. Niesamowite ! Zgrzyty zniknęły po około 50km i teraz przy zimnym silniku nie ma zgrzytania w skrzyni i biegi chodzą tak jak przy rozgrzanym silniku. W tym samym samochodzie dodałem też Ceramizer do silnika, ale trudno mi opisać jaki jest efekt, bo tym samochodem na codzień nie jeżdżę, a osoba, która nim jeździ (narzeczona) zauważyła tylko znaczną poprawę w skrzyni biegów. Ceramizer do silnika przetestowałem na Astrze i jest rewelacyjny.
Pozdrawiam Adam Gromadzki
Opinia nadesłana dnia 06.02.2008


Renault Clio

Rok produkcji: 1995
Pojemność silnika: 1200 cm3
Przebieg: 280 000 km
Renault Clio
Witam, zastosowałem Ceramizer u siebie, jakieś rok temu i jestem mega zadowolony.
Miałem problem ze sprężaniem na jednym z cylindrów, dokładnie na 4.
Po zastosowaniu nie było cudownej samo-naprawy, lecz ciśnienie się wyrównało na wszystkich cylindrach na ten sam poziom, co było dużym zaskoczeniem 🙂
Pozdrawiam Patryk
Opinia nadesłana dnia: 2015-02-23


Renault Escape 2.1 TDI

Zrobiłem 1500km.Renault Espace 2.1 TDI. Przebieg 300 000 km. Silnik a przede wszystkim skrzynia pracują ciszej. Można odczuć pewną poprawę przyspieszenia(potwierdzają to moje pomiary). A więc to działa i nie jest to ściema! Tak więc POLECAM!!


Renault Escape III 2.2 dT (1998 rok)

Chciałbym się podzielić z Państwem moją opinią na temat ceramizera „do silnika”. Zanim jednak zacznę chciałbym zaznaczyć, że przed dokonaniem zakupu przejrzałem wszelkie możliwe miejsca opiniotwórcze, tkj. fora internetowe. Opinie są bardzo różne, ale generalnie wszyscy którzy stosowali są zadowoleni. Opinie negatywne pochodzą przede wszystkim od osób które preparatu nie stosowały a krytykują głównie dla zasady. Trochę ich rozumiem bo wśród mechaników i osób na co dzień związanych z mechaniką samochodową ( a wśród takich się często „obracam” ) dodatki na bazie teflonu mają bardzo złą opinie. Są też osoby które nie odczuły żadnej poprawy, ale takich jest bardzo niewiele. Zdecydowanie najwięcej opinii pozytywnych jest wśród osób, które zastosowały preparat w skrzyni biegów.
Tak więc postanowiłem, że sam przetestuje. Zaaplikowałem preparat do silnika mojego drugiego samochodu jakim jest Renault Espace III 2.2 dT z 1998 roku o przebiegu 206 tys. km. Przed dodaniem ceramizera nie przeprowadziłem pomiaru kompresji. Ponieważ samochód kupiłem jako używany z przebiegiem 188 000 km nie jestem również w stanie powiedzieć jak sprawuje się nowy egzemplarz. W chwili zastosowania samochód nie był uszkodzony mechanicznie, przyspieszał jak przyspieszał, ogólnie nic złego się z nim nie działo. No może poza delikatnymi i rzadkimi stukami podczas ruszania z za wolnych obrotów charakterystycznymi dla nieco zużytych panewek korbowodowych.
Po przejechaniu około 30 km zaczęło mi się wydawać, że silnik jest jakby cichszy – mogła być to jednak tzw. autosugestia – więc w nadmierną euforię nie popadałem. Podczas „docierania” starałem się postępować zgodnie z zalecaniem producenta czyli nie przekraczać prędkości 60 km/h (samochód nie jest wyposażony w obrotomierz). Nie bardzo mi się to udawało więc bardzo często przekraczałem 80 km/h. Silnik „docierany” był w warunkach miejskich.
Obecnie przejechałem na ceramizerze około 400 km. Silnik pracuje wyjątkowo cicho i nie jest to tylko autosugestia ponieważ wewnątrz jest praktycznie niesłyszalny. Przyspieszenie zdecydowanie polepszyło się. W tej chwili nie muszę redukować biegu aby efektywnie przyspieszyć. Ten efekt można porównać do zaprzestania jazdy z lekko zaciągniętym hamulcem ręcznym bądź totalnie zapchanym filtrem powietrza. Z dodatkowych pozytywnych efektów, które zaobserwowałem to bardzo poprawny rozruch (ale wcześniej też nie był utrudniony) oraz brak sadzy wydobywającej się z rury wydechowej po porannym rozruchu. Teraz jest to para wodna.
Reasumując, jestem pozytywnie zaskoczony i polecam chociażby przetestowanie. Pozdrawiam, Artur /bravo110/


Renault ESPACE IV

Rok produkcji: 2004
Pojemność silnika: 1,9 dCi
Przebieg:220000 km

Ceramizer zastosowałem w swoim samochodzie w momencie gdy pojawiło się mocne dymienie z rury i wyraźny spadek mocy. Samochód trafił do różnych \”fachowców\”. Wszyscy rozkładali ręce i mówili ze trzeba tak jeździć bo tak powinien się zużywać. W pewnym momencie dymienie na tyle się zwiększyło, a samochód zostawiał tak dużą chmurę, że aż żona wyszła z samochodu bo wstydziła się nim jeździć 😉 Ponieważ stwierdziłem że i tak mechanicy nic nie pomogą a silnik pewnie do wymiany postanowiłem zastosować CERAMIZER. Sprężanie sprawdziłem jedynie przed dodaniem środka i tylko w 3 zaworach gdyż ostatnia świeca była na tyle zapieczona że mechanicy bali się ją uszkodzić przy wykręcaniu. Tak czy inaczej pomiar pokazał że ciśnienie było słabe i różne na każdym cylindrze. Po dodaniu środka początkowo dymienie zwiększyło się, ale już po 15 min znacznie ustąpiło. Od tego czasu przez kolejne etapy docierania zauważałem coraz mniejsze dymienie. Po pełnym dotarciu zgodnie z instrukcją dodałem dru ga dawkę CERAMIZERA. Po kolejnych 2500km dymienie nie znikło w 100% ale zdecydowanie zmniejszyło się a dynamika delikatnie poprawiła. Nie naprawiło to niestety silnika. Ok 2 m-cy później został kompletnie zregenerowany w fachowym zakładzie (dlatego już nie chciałem wydawać pieniędzy na badanie ciśnienia). Uszkodzenia były na tyle poważne że żaden cudowny środek by nie pomógł (ostatni cylinder nie chodził). Jednak nie mogę powiedzieć że środek nie działa gdyż w moim przypadku zdecydowanie pomógł. Ponadto to zamierzam systematycznie dolewać go do silnika co 2-3 wymiany oleju żeby jak nadłużej cieszyć się zregenerowanym silnikiem. Kolejna próba będzie na skrzyni biegów. Jestem pełen nadzieji że zadziała tak jak i przy silniku.
Maciej Bratek
Opinia nadesłana dnia 07.11.2012


Renault Fuego

Rok produkcji: 1982
Pojemność silnika: 2.0
Opinia: Szczerze mówiąc do tematu ceramizerów podchodziłem z dużym dystansem. Do zastosowania skłoniła mnie opinia mechanika, który przyznał, że stosuje go w wielu autach z powodzeniem.
Postanowiłem go zastosować ponieważ chciałem na własnej skórze przekonać się o właściwościach preparatu, samochód który posiadam nie jest zbyt drogi więc wrazie negatywnego wpływu ceramizera nie byłoby mi go szkoda natomiast gdyby faktycznie zadziałał stosował bym go w innych pojazdach które posiadam. Samochód na którym chciałem przetestowac preparat brał olej około 1L/5000km i kopcił troszkę, chodził również dość głośno. Przejechane miał ponad 200 kkm.
Przed zastosowaniem preparatu wymieniłem olej i przeprowadziłem pomiary około 1000km po wymianie aby wyeliminować ewentualny wpływ oleju na pomiar. Następny pomiar przeprowadziłem po 3000km ku mojemu miłemu zaskoczeniu ciśnienie wzrosło o około 2 bary i wyrównało się na wszystkich cylindrach. Dodatkowo po przejechaniu 4000km poziom oleju na bagnecie obniżył sie w takim stopniu, że myśle że do następnej wymiany nie będe musiał go dolewać. Oczywiście nie kopci teraz oraz ciszej pracuje, wydaje mi sie również, że auto zyskało na dynamice. Jednym słowem mówiąc coś w tych ceramizerach musi być prawdy skoro moje pomiary jak i odczucia wskazują że ceramizer w znaczący sposób odświeżył silnik mojego samochodu.
Marceli Gajda
Opinia nadesłana dnia 21.11.2008r.

ciśnienie sprężania Renault Fuego, kompresja silnika
ciśnienie sprężania Renault Fuego, kompresja silnika
ciśnienie sprężania Renault Fuego, kompresja silnika
ciśnienie sprężania Renault Fuego, kompresja silnika


Renault Kangoo Expres

Rok produkcji: 2006
Pojemność silnika:1461 cm3 – dci
Przebieg: 90 000 km

Po zastosowaniu ceramizera do silnika, nastąpiło zmniejszenie hałasu szczególnie ciszej pracuje silnik po zapaleniu na zimno, wyraźnie łatwiej zapala podczas mrozów i odczuwalna jego praca jest bardziej gładka. Do tego zmniejszyło się zużycie paliwa o ok. 1 litr/100km co wydaje się być prawie niemożliwe jeżdżąc po Poznaniu średnia od tankowania do tankowania po korek wyniosła 5,5 zamiast poprzedniego 6,5 l /100km. Dodam tylko, że równocześnie zastosowałem ceramizer do paliwa i układu wspomagania, który ma przejechane już 274.000 km. Silnik ma przebieg 90.000 bo był wymieniany.
Slawomir Ślazak
Opinia nadesłana dnia 2012-03-12


Renaulta Laguna (2000 rok)

Witam serdecznie. Chciałem wyrazić swoją opinie na temat ceramizera. Szczerze mówiąc nie byłem przekonany co do tego produktu ale zmieniłem swoje zdanie stanowczo po zastosowaniu cudownego środka jakim jest ceramizer. Mam Renaulta Lagune 2000 r i przy zakupie auta nie sprawdziłem stanu oleju w silniku (zasugerowałem się książką serwisową) króra jak z niej wynikało wskazywała wymiane całkiem niedawno (przejechane 1300 km po wymianie). Jeżdziłem przez ok. 3 miesiące prawie bez oleju w silniku. Skutek był taki że niedużo brakowało a zatarłby się silnik. Renówka ledwo jeździła nie miała siły jechać nie było kompresji no i ogólnie prawie koniec z silnikiem. Po zastosowaniu ceramizera stał się CUD!!!! Samochód odzyskał to co utracił przez jazde bez oleju. Powróciła kompresja, moc wzrosła stanowczo silnik zrobił się cichszy i to o wiele. Poprostu rewelacja .
Naprawde polecam ten złoty środek który działa CUDA!!! Pozdrawiam


Renault Laguna II 2.0

Miałem Forda Mondeo MK II, w którym falowały mi obroty silnika w czasie jazdy. Wymiana świec, przewodów wysokiego napięcia, cewki nie pomagały. Po zastosowaniu Ceramizera problem zniknął i nigdy nie wrócił.

Jak kupiłem kolejny samochód, postanowiłem sprawdzić ciśnienie sprężania, choć nie miałem żadnych problemów z silnikiem. Okazało się że mam nierówne ciśnienie, a na jednym tłoku niższe o 4,5 bara od najwyższego. Po 3000 km jazdy na Ceramizerze ciśnienie wyrównało się. Tak więc wiem, że Ceramizer działa.

Opinia Ceramizery Renault Laguna 2


Renault Laguna 2.0 (1994 rok)

Samochód Renault Laguna 2.0 (1994 rok) przebieg 229.000 km:
– ciśnienie przed zastosowaniem
I cylinder 13,8 po zastosowaniu preparatu i przebiegu ok. 17.000km 14,1
II cylinder 13,7 po zastosowaniu preparatu i przebiegu ok. 17.000km 14,0
III cylinder 13,8 po zastosowaniu preparatu i przebiegu ok. 17.000km 14,2
IV cylinder 13,6 po zastosowaniu preparatu i przebiegu ok. 17.000km 13,9
– pozytywami zastosowania preparatu jest nieznacznie mniejsze zużycie oleju pomiędzy wymianami (branie oleju) z 0,7L do 0,5L
– lepsze wkręcania się silnika na obroty (sprawdzane bez obciążenia)
– spadek poziomu hałasu przy dużych prędkościach obrotowych silnika (zakres obrotów 4000-5500)
– oszczędności paliwa (LPG) w granicach 0,3-0,4 L/100km (trasa) – preparat testowany był w warunkach zimowych.
– zredukowanie wibracji przy 3000 obr/min (częsta wada fabryczna w silnikach Renault F3R)
Okres obserwacji:
11.2005-04.2006, Tomasz Kobylas


Renault Laguna 1.8 (1996 rok)

Ceramizer do silnika zastosowałam w samochodzie Renault Laguna 1,8 1996r z instalacją gazową w dniu 06.10.2005 przy przebiegu 148 156 km. Od tego momentu przejechano ok.12 000 km i nie stwierdzono żadnego negatywnego wpływu na silnik. Samo zastosowanie ceramizera było bardzo proste, w czym pomogła dołączona instrukcja. Bardzo szybko stwierdzono pozytywny wpływ ceramizera na działanie silnika :
1.wyciszenie pracy silnika
2.równiejsza praca na biegu jałowym,mniejsze wibracje
3.mniejsze zużycie oleju
4.o ok. 10% mniejsze zużycie paliwa
5.łatwiejszy rozruch zimnego silnika
Ceramizer niewątpliwie produkt bardzo dobrej jakości, skuteczny, tani i godny polecenia wszystkim użytkownikom samochodów. Na pytanie, czy ceramizery są skuteczne,można odpowiedzieć tylko twierdząco. Pozdrawiam producenta Ceramizerów oraz wszystkich użytkowników tego preparatu.
Dorota


Renault Laguna

Rok produkcji: 1995
Pojemność silnika: 1.8
Przebieg: 180 tys. km.

Po wymianie sprzegla mądry mechanik zapomniał dolać ok. 2 l oleju do skrzyni biegów-efekt po przejechaniu ok.350 km skrzynia na piątym biegu zaczęla “świdrować”.Nie było wyjścia i dolalem dwie dawki ceramizera do skrzyni mimo że do laguny ze wzgledu na konstrukcję skrzyni nie powinno się tego robić. Efetk – po przejechaniu ok. 1000 km jakby ucichło z lekka a po kolejnych kilkuset jeszcze troszkę. Lecz nie ucichla calkiem. Niestety, po miesiacu jazdy w sezonie urlopowym i przejechaniu nastepnych kilku tysięcy “świdrowanie” wrocilo no moze nie aż tak a jednak (może ze wzgledu na konstrukcję skrzyni, 5 nie ma lożyska tylko tulejkę). Stosowalem wcześniej Ceramizery do silnikow między innymi w Polonezie i fiacie Tempra 1.6 1994, nie robilem pomiarów sprężania ala różnice zauważyłem w tym że silniki mniej hałasowały i wibracje sie zmniejszyły a w temprze spadlo zużycie oleju o ok 0,25l na 10000 km.
Wit Kwiatkowski
Opinia nadesłana dnia:25.09.2012


Renault Laguna

Rok produkcji:1995
Pojemność silnika: 2.0 l
Przebieg: 320 000 km

Witam,od ponad roku posiadam Lagune kombi, w której biegi od początku wchodzą nie precyzyjnie delikatnie mówiąc, po kilku diagnozach remont lub wymiana skrzyni :/ … Żyje się raz, wiec zakupiłem Ceramizer do skrzyni. Po zalaniu, dopiero po przejechaniu ponad 100 km zacząłem czuć różnice w precyzji wchodzenie biegów i zmniejszenie grzechotania(synchronizatory). STRASZNIE MNIE UCIESZYŁO, gdyż uniknąłem kosztownego remontu. Teraz po przebiegu około tysiąca kilometrów, stwierdzam ze znacznie lepiej wchodzą biegi(szczególnie rano), precyzyjniej, mniej opornie… Każdemu polecam, bo naprawdę warto zastosować i przekonać się że to działa. Pozdrawiam Marcin

Renault Laguna opiniaRenault Laguna opiniaRenault Laguna opinia


Renault Laguna

Rok produkcji:1996
Pojemność silnika:2188cm
Przebieg:250000km

Opinia:Opinia: Ceramizer do oleju w silniku zastosowałem z czystej ciekawości. Silnik w bardzo dobrej kondycji przed zastosowaniem. Po zastosowaniu w/w preparatu zauważyłem,że olej nie robi się czarny. Według mojej oceny mikro ubytki na pierścieniach i tulejach cylindrowych wypełniły się Ceramizerem. Pewnie ciśnienia się wyrównały. Faktycznie warto zastosować ten środek,ponieważ ma to znaczenie podczas silnych mrozów zanim zacznie się proces smarowania i proces eksploatacji jednostki napędowej się wydłuży.
Gadomski Andrzej
Opinia nadesłana dnia 05.04.2013

Renault Laguna opinia Renault Laguna opinia Renault Laguna opinia Renault Laguna opinia


Renault Master 2.8 DTI 2000r.

Trochę sceptyczne nastawienie do tego typu wynalazków, zmieniło się po zastosowaniu ceramizera do układu wspomagania przy busie Renault Master 2.8 dti 2000r. Praca układu wyciszyła się, pompa przestała wydawać dziwne dźwięki.Dziś zamówiony został zestaw nr 3.Do silnika i skrzyni.Przed zostaną zrobione pomiary.O efekcie działania napiszę po.
Pozdrawiam Tomasz Nowakowski
Opinia nadesłana dnia 14.01.2008


Renault Megane Scenic

Zastosowałem zestaw ceramizerów silnik + skrzynia + paliwo zamówionych na stronie www.ceramizer.pl do Renault Megane Scenic 1,6 benzyna z 1997 r. Samochodem jeździłem 3 lata, zrobiłem około 60 tys. km. Po zastosowaniu ceramizerów na dolanie oleju wystarczało około pół litra od wymiany do wymiany (co 15 000 km), a wcześniej potrzebowałem litr oleju. Przed zastosowaniem ceramizerów w warunkach zimowych zmiana biegów była utrudniona (w szczególności 2 wchodziła bardzo ciężko), a po zastosowaniu skrzynia biegów pracowała bez zarzutów. Poprawa była mocno odczuwalna (w czasie zimy biegi zmieniały się lekko). Co do paliwa nie zauważyłem zmian.
Bierski Krzysztof


Renault Megane

Rok produkcji: 1998
Pojemność silnika: 1900 Diesel
Przebieg: 150000

Zastosowałem ceramizer do skrzyni biegów . Uszkodzony synchronizator ,trudności z przełączaniem szczególnie na drugi bieg. Wszyscy mechanicy sugerowali rozbiórkę i naprawę skrzyni biegów. Po zastosowaniu ceramizera według instrukcji i przejechaniu 20km problem całkowicie zniknął. Skrzynia działa bez zarzutu i co ciekawe nawet w największe mrozy -25st działa tak jak by było lato bez żadnych oporów miękko i pewnie. Obecnie pojazd ma przejechane ok 800km po zalaniu środka i nie ma żadnych problemów. Jestem bardzo zadowolony z zastosowania preparatu i mogę go polecić innym użytkownikom pojazdów z problemami ze skrzynią biegów. Preparat zastosowałem także do silnika w samochodzie Honda Accord ale o efektach napiszę po przejechaniu 1500km.
Jacek Parjaszewski
Opinia nadesłana dnia 2012-02-13


Renault Megane Kombi dci Ford Fiesta

Rok produkcji: 2001, 2001.
Pojemność silnika:1900, 1299.
Przebieg:220 000 tys. 186 000 tys.

Zastosowano trzy Ceramizery do: paliwa, wspomagania, i silnika. Po pierwsze Renówka przestała dymić, przestał wyciekać olej przy wspomaganiu, silnik zaczął ciszej pracować, zużycie paliwa zmniejszyło się z 4,9 l na 100km. do 4,3 l na 100 km olej napędowy. A Ford Fiesta lepsze przyspieszenie cicha praca silnika, wspomaganie lżej się kręci, zmniejszone zużycie paliwa z 6,9 do 6.4 na 100 km. Bez komentarza, Ceramizery bronią się same swoimi wynikami.
Stanisław Machowski
Opinia nadesłana dnia: 2013-10-08


Renault Safrane 2.2 (1995 rok)

Mam Renault Safrane 2.2 Si 95r. i nie chciał odpalać po dłuzszym postoju, mechanik wymienił pompę paliwa i nie pomogło, chciał jeszcze wymieniać wtryskiwacze. Ale zastosowałem \”Ceramizera\” – Uszlachetniacz do paliwa i okazało sie super sprawa, przeczyścił wtryskiwacze i przewody paliwowe, teraz odpala za pierwszym razem po dłuższych postojach. A byłem u kilku mechaników i mówili, że tylko wymiana wtrysków pomoże, żeby żadnych uszlachetniaczy nie dodawać do paliwa bo i tak nic nie pomogą.
Dzięki Uszlachetniaczowi zaoszczędziłem niezłą kasę i teraz wszyskim polecam wasze produkty. Mam jeszcze zamiar zastosować Ceramizer do silnika i udokumentować pomiary. Wielkie dzięki.
Rafał Włudzik
Opinia nadesłana dnia 13.12.2007


Renault Scenic 1,9 D (1998 rok)

Witam! Moja przygoda z Ceramizerami miała miejsce w sierpniu, ubiegłego roku. Zaintrygowany wynikami doświadczeń i pozytywnymi opiniami użytkowników owego preparatu, postanowiłem zakupić preparat do silnika i uszlachetniacz do paliw. Muszę przyznać, że zawsze jestem nieco sceptycznie nastawiony do nowości, ale tym razem byłem bardzo pozytywnie zaskoczony.
Samochód Renault Scenic 1,9 D, 1998r., miał wtedy przebieg około 160 tys. kilometrów, co około 10 tys. km zmiana oleju, powiedzmy że jest to olej ze “średniej półki”. Najciekawsze było to, że zastosowałem preparat bez wiedzy taty, który także użytkuje to samo auto. Po miesiącu czasu, sam mi powiedział, że silnik w aucie odpala znacznie łatwiej, po odpaleniu ciszej pracuje, mniej trzęsie, często trudno uwierzyć że to zwykły silnik diesla, bez turbo i intercoolera. A był to już okres zimowy i temperatury nocami nawet po – 20 stopni Celsjusza.
Auto znacznie łatwiej przyspiesza, zwłaszcza na wyższych biegach w czasie wyprzedzania, przyrost dynamiki silnika w granicach 10% potwierdził się po przejechaniu już tysiąca kilometrów. Preparat do paliwa, też sprawdził się rewelacyjnie, już nie będę stosował innych dodatków do ON. Ojciec sam pytał gdzie zatankowałem takie dobre paliwo! Co najważniejsze, przy takim samym stylu jazdy spadek spalania w granicach 6-8 % jest możliwy do osiągnięcia w bardzo łatwy sposób.
Obecnie zbliża się kolejny okres wymiany oleju w silniku, moim zadaniem nie ma sensu kupować bardzo drogich olejów, tylko lepiej trochę tańszy (oczywiście zalecany przez producenta auta) i różnice przeznaczyć na zakup ceramizera. Mamy jeszcze dziesięcioletniego Poloneza Truck 1,6 GLI, zasilanego LPG, o przebiegu grubo ponad 100 tys. kilometrów, z pewnością będzie kolejnym “pacjentem”.
Pozdrawiam
Krzysztof Regulski


Renault Scenic

Rok produkcji:2000
Pojemność silnika:1,9DCI
Przebieg:79800km

Ceramizer stosowałem także w poprzednich samochodach: Toyota Corolla, Opel Kadet, VW Transporter, Mazda. W każdym przypadku byłem mile zaskoczony, bo żywotność silnika przedłużała się zgodnie z opisem czyli około 100tysięcy km. Teraz w Sceniku testowałem zużycie paliwa. Pomimo jego wieku ponad 12 lat i przebiegu prawie 80000km spala średnio 6 litrów. Pomiar I:PRZEBIEG średni na 1000km zużycie 59litrów.Pomiar II: PRZEBIEG średni na 1000km (zabudowania, miasto + odcinki do 30km) zużycie 60litrów. Jazda normalna, ożywiona, ale nie sportowa. Samochód ma dobre przyspieszenie. Zamierzałem go sprzedać, bo kupiłem Opla Zafirę, ale klientka zrezygnowała, więc bardzo się cieszę i jestem jej wdzięczny, bo ceny są śmiesznie niskie a ja przywykłem mieć zawsze dwa samochody. Tajemnica jest w prawidłowym stosowaniu Ceramizera, zgodnie z instrukcją. Pozdrawiam: Aleksander
Opinia nadesłana dnia 2013-09-24


Renault Scenic

Silnik 2 litry Scenik średni przyrost na cylindrach według pomiarów od 3,1 do 3,6 pomiar wykonany po 2000 km. Teraz mam zalane w Oplu Astrze 1,4 jeszcze 500km i sprawdzimy :)))


Renault Scenik

Rok produkcji:2002
Pojemność silnika:1,9dci
Przebieg:250000

Preparat w pełni spełnił moje oczekiwania. Stosuję go już w drugim aucie.
Opinia nadesłana dnia 2013-11-05


Renault THALIA

Rok produkcji: 2002
Pojemność silnika: 1461,00cm
Przebieg:128000 km

Opinia:Jest to mój drugi samochód w którym stosuję ceramizery.Poprzedni samochód Ford Fiesta w którym zastosowałem od razu ceramizery służył mi bez awaryjnie 12 lat sprzedałem go znajomym którzy nadal go użytkują. Obecny samochód kupiłem 6 lat temu gdy miał przejechane 60000 km od razu zastosowałem preparaty waszej firmy do wszystkich układów samochodu ,3 miesiące temu ponownie przy zmianie oleju zastosowałem ceramizer. Nie robię żadnych badań ani pomiarów bo nie mam ku temu warunków ale ponieważ samochód sprawuje się doskonale a zwłaszcza silnik ,brak ubytków oleju w silniku z użycie paliwa na poziomie nowego samochodu myślę że jest to zasługa stosowania ceramizerów.

Henryk Zbytniewski
Opinia nadesłana dnia: 2012-04-30


Renault Thalia

Rok produkcji: 2002
Pojemność silnika: 1.5 TDI
Przebieg:145000 kilometrów

To jest już drugi mój samochód w którym stosuję Ceramizery obecny samochód kupiłem 6 letni z przebiegiem 60000 km zaraz zastosowałem cały zestaw Ceramizerów do wszystkich układów, samochód mając 11 lat działa bez zarzutu. Tankując miesiąc temu do pełna 42 litry ropy przejechałem na tej ilości paliwa 1100 km i w cale nie była to jazda po autostradzie (600 kilometrów po autostradzie). Uszlachetniacz do paliwa stosuję co 10000 km a Cramizer do skrzyni biegów zastosowałem ostatnio miesiąc temu. Warto wspomnieć historię poprzedniego samochodu Ford fiesta którym jeździłem 12 lat stosując w nim Ceramizery. Samochód sprzedałem znajomym .Jak kupili go o de mnie 6 lat temu cały czas go użytkując to dopiero trzy miesiące temu zorientowali się bo zapaliła się kontrolka że jeżdżą samochodem bez oleju wlali do misy olejowej całą ilość oleju zalecaną przez producenta czyli w samochodzie może było 2 setki oleju samochód działa dalej. Tej pani brat mój znajomy który pośredniczył przy kupnie-sprzedaży Forda fiest jak się o tym dowiedział zaraz do swego samochodu który miał przebieg o koło 300 tysięcy km za moim pośrednictwem zakupił dwie dozy Ceramizera do swego samochodu komentując cholera coś w tym musi być bo inaczej tą fiestę szlak by trafił.
Henryk Zbytniewski
Opinia nadesłana dnia 2013-07-19