Opinie o Ceramizer® właścicieli samochodów Man

Man (autobus komunikacji miejskiej wyposażony w automatyczną skrzynie biegów) silnik diesla D0826 LUH 12 EURO 2

Man kominikacja miejska remont silnika
OPINIA I POMIARY ZASTOSOWANIA CERAMIZERA DO SILNIKA DIESLA.

Zastosowaliśmy Ceramizer w dwóch pojazdach marki Man (autobus komunikacji wyposażony w automatyczną skrzynię biegów) silnik diesla D0826 LUH 12 EURO 2
Pierwszy pojazd Man Nr Tab.70 rok produkcji 1998 przebieg 885420 km

Pomiar ciśnienia sprężania przed zastosowaniem środka.

1 cylinder – 20.75
2 cylinder – 21.00
3 cylinder – 20.25
4 cylinder – 22.00
5 cylinder – 19.75
6 cylinder – 20.50

Zastosowano Ceramizer przy zalaniu nowego oleju Mobil Delvac 15 w40 MX

Pomiar ciśnienia sprężania po zastosowaniu środka przy przebiegu 893 000 km po przejechaniu 8000 km.

1 cylinder – 21.25
2 cylinder – 21.25
3 cylinder – 21.25
4 cylinder – 22.75
5 cylinder – 20.50
6 cylinder – 21.00
Man kominikacja miejska remont silnika
Drugi pojazd Man Nr tab. 81 rok produkcji 2001 przebieg 408730 km

Pomiar ciśnienia sprężania przed zastosowaniem środka.

1 cylinder – 23.00
2 cylinder – 23.25
3 cylinder – 22.75
4 cylinder – 22.50
5 cylinder – 22.75
6 cylinder – 22.25

Pomiar ciśnienia sprężania po zastosowaniu środka przy przebiegu 412926 km po przejechaniu 4000 km

1 cylinder – 23.25
2 cylinder – 23.25
3 cylinder – 23.00
4 cylinder – 23.25
5 cylinder – 22.75
6 cylinder – 22.55

Man kominikacja miejska remont silnika

Ceramizer zastosowano do oleju po przebiegu 5000 km

ITS A. MICHALCZEWSKI


MAN NG 272 (autobus kominikacji miejskiej przegubowy)

Ceramizer został zastosowany w dwóch autobusach marki MAN NG 272 do silników w których spadło ciśnienie oleju do wartości 0,2 – 0,3 atm, występowały przedmuchy spalin do skrzyni korbowej, silniki „brały olej”
Autobusy są wyposażone w silniki :
1) o pojemności skokowej 6871cm³, mocy 184 KW, przebieg 803 500 km, poj. miski olejowej 25 l,
2) o pojemności skokowej 6871cm³, mocy 198 KW, przebieg 832 450 km, poj. miski olejowej 25 l.
Autobusy przystosowane do przewozu łącznie 159 osób (51 miejsc siedzących i 108 stojących). Wyposażone są w automatyczne skrzynie biegów. Przez cały okres eksploatowane w komunikacji miejskiej o dużym natężeniu ruchu, w terenie ze znacznymi podjazdami pod wzniesienia pod pełnym obciążeniem. Po zastosowaniu środka w ilości po 6 pojemników na każdy silnik w pierwszej kolejności nastąpiło wyciszenie pracy silników, następnie powoli wraz z przebiegiem po około 1500 km wzrastało ciśnienie oleju i pozostało na poziomie 2,5 atm. Silniki przestały spalać nadmiernie olej, nie było przedmuchów w skrzyni korbowej. Spadło również zużycie paliwa o około 1,5 l/100km, co potwierdza opinie kierowców jakby silniki uzyskały większą moc. Silniki szczególnie w okresie zimowym łatwiej uruchomić.
Obydwa autobusy przejechały jeszcze bez konieczności remontów silników po około 100 tys. kilometrów. Potwierdzam przydatność środka do poratowania zużytego silnika i przedłużenia jego żywotności bez konieczności wykonania kosztownego remontu.

Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Rybniku Sp. z o.o.
Siwica Jerzy