Opinie o Ceramizer® właścicieli samochodów Mitsubishi

Mitsubishi Colt

Zastosowałem ceramizery w Mitsubishi Colt 1,3 z 1997 r. W samochodzie syna zaraz po zakupie i przejechaniu 1 tys. km pozom oleju spadł poniżej minimum. Widocznych wycieków nie było, a praca silnika jest równa i cicha. Ubywanie oleju w dużych ilościach jest bolączką tych samochodów często opisywanym na forum colta. Zastosowałem ceramizer do silnika i ubytek obniżył się o 60 procent. Syn przejechał około 9 tys. km i mam zamiar kupić i zastosować jeszcze jedną dawkę ceramizera.
Bierski Krzysztof


Mitsubishi Galant 1.8 TD

Pierwszy raz na temat ceramizerów trafiłem przez przypadek serfując po internecie. Kupiłem w 2002r. Mitsubishi Galant 1,8TD. Silnik był mocno zużyty. Brał ok. 3 L oleju na 1000 km. Chciałem go jakoś uzdrowić, a tradycyjny remont był dosyć drogi. Postanowiłem zastosować ceramizer. Zmierzyłem ciś. sprężania i trochę się załamałem. Nominalne powinno wynosić ok. 28 atm, a w moim samochodzie było na I cyl 20atm, na II 21, na III 22, na IV 21. Zastosowałem 2 dawki. Praktycznie natychmiast po aplikacji środka silnik wyciszył się. Przejechałem zgodnie z zaleceniami ok. 2000 km i o dziwo zamiast dolewać na 1000 km 3 L oleju, zużycie spadło do 1 L. Byłem bardzo zadowolony z działania preparatu. Następny pomiar ciśnienia sprężania wyniósł I cyl. 25atm, II 24, III 26, IV 25. Pracowałem wtedy w PKS. Namówiłem zarząd na zastosowanie środka do silników w autobusach. Ale nie miałem możliwości obserwacji skutków działania, ponieważ zajmowała się tym inna osoba, ale wiem, że również zanotowano wzrost ciś. sprężania. Jestem bardzo zadowolony z zastosowania ceramizerów, które kupiłem w Państwa Firmie. Gorąco je polecam tym, którzy chcą zaoszczędzić na kosztownych remontach silników czy układów napędu lub im zapobiec.
Pozdrawiam serdecznie
Mirek Starzomski


Mitsubishi Galant

Rok produkcji: 1994
Pojemność silnika: 2.0 V6
Przebieg: 276 000 km

Po wlaniu tego “magicznego czegoś” popychacze cichną, a jak dobrze posiadacze Galantów wiedzą, cykające popychacze w naszych modelach to norma. Jak na razie leję (szkoda że starcza tylko na 5 tyś km) i żadnych skutków ubocznych nie zaobserwowałem wręcz przeciwnie cisza w silniku (a w V6 to obowiązek) i zero brania oleju … zero Żadnych skanów dla was nie mam, bo używam Ceramizera głównie do wyciszenia wyżej wspomnianych popychaczy. btw. chyba bym od was tego nie kupował gdyby nie pomagało 🙂
Polecam i pozdrawiam
ps. jak bym mógł to bym to zalał zamiast oleju do silnika takie to dobre 🙂
Patryk Szpala
Opinia nadesłana dnia 30-01-2012


Mitsubishi Galant

Rok produkcji: 1999
Pojemność silnika: 2,5 V6
Przebieg: 146000

Do użycia ceramizera skłoniły mnie dziwne odgłosy spod maski samochodu. Moja widlasta szóstka działała naprawdę cicho, ale do czasu, coś zaczęło ewidentnie stukać, z czasem coraz głośniej, zaczęło to przypominać dźwięk silnika Diesla. Ludzie zorientowani w temacie mówili ze to popychacze hydrauliczne lub uszczelniacze zaworowe. Postanowiłem zmienić olej z pólsyntetycznego na syntetyczny oraz dolać ceramizer. Po przejechaniu około 400km, stukanie ucichło, silnik zachowuje się tak jak kiedyś, zużycie paliwa spadło o jakiś 1l/100km w cyklu mieszanym. Nie zauważyłem spadków mocy ani niczego co by mnie mogło zaniepokoić. Szczerze polecam ceramizery!
Dawid Jasiński
Opinia nadesłana dnia 30.09.2012


Mitsubishi Lancer (1991 rok)

CERAMIZER DO SKRZYNI BIEGÓW
21.03.2006r. (przebieg 187950km) – wymiana oleju w skrzyni biegów i wlałem także ceramizer
23.03.2006r. (przebieg 188070km) – narazie przejechałem 120km od zalania tego ceramizera, poprawa narazie jest niewielka ale to zawsze poprawa:
-lepiej wchodzi jedynka
-minimalnie lepiej wchodzi z 1 na 2 (chociaż na zimnym nadal synchronizator daje o sobie znać, chrupie przy wrzucaniu 2 chociaż ja juz
prawie się nauczyłem zmieniać bez tego, możliwe ze jest on na tyle zużyty że tu akurat nic nie pomoże
-ogólnie zaczyna ciszej chodzić skrzynia
7.04.2006r. (przebieg 188650km)- narazie mam przejechane około 700 km z ceramizerem i widzę ogólną poprawe, chodzi gładziej i wogóle ale niestety nie naprawi już chyba synchronizatora 2-ki :(. Widocznie był już zbyt mocno zniszczony, poczekam jeszcze troche może się coś jeszcze poprawi.
21.04.2006r. (przebieg 189450km)- mam przejechane 1500 km z ceramizerem i widze cały czas poprawę, biegi wchodzą gładziej i skrzynia pracuje ciszej, a synchronizator 2-ki mimo że daje o sobie znać to jest to kolosalna różnica w porównaniu do tego co było na początku, poza tym wszystkie pozostałe problemy w skrzyni ustąpiły. Uważam że zakup tego ceramizera to był dobry pomysł i nie żałuje wydanych na niego pieniędzy, na pewno gorąco polecam wszystkim którzy borykają się z niedomaganiami swoich skrzyni biegów 🙂

CERAMIZER DO SILNIKA
21.04.2006r. (przebieg 189460km)- dokonany pomiar ciśnienia sprężania: cylinder1: 10,3kG/cm2, cylinder2: 10,0kG/cm2, cylinder3: 8,5kG/cm2, cylinder4: 9,8kG/cm2 , następnie rozgrzałem silnik na biegu jałowym i wlałem ceramizer do silnika (wszystko zgodnie z załączoną instrukcją), dodam że przed zalaniem wymieniłem także olej w silniku wraz ze wszystkimi filtrami.
27.04.2006r. (przebieg 190000km)- dokonany kolejny pomiar ciśnienia sprężania rezultaty zadziwiające co widać po wynikach: cylinder1: 11,5kG/cm2, cylinder2: 11,3kG/cm2, cylinder3: 10,5kG/cm2, cylinder4: 11,1kG/cm2, to dopiero trochę ponad 1/3 dystansu zalecanego a już taka poprawa, zobaczymy co będzie dalej
01.05.2006r. (przebieg 191070km)- dokonany kolejny pomiar ciśnienia sprężania i jestem w pełni zadowolony z wyników: cylinder1: 12,5kG/cm2, cylinder2: 12,4kG/cm2, cylinder3: 11,8kG/cm2, cylinder4: 12,1kG/cm2, pełen zalecany dystans.
Kolejny produkt z którego jestem bardzo zadowolony i nie żałuję wydanych pieniędzy, poza tym spadło moje zużycie gazu o niecałe półtora litra na 100km, przy czym wzrosły także jego osiągi. Dziś przyjechałem z dłuższej trasy i byłem bardzo zadowolony możliwościami mojego samochodziku szczególnie przy wyprzedzaniu i do tego zadowolił się on zużyciem gazu o ponad litr mniejszym. Niedość, że odczuję to pozytywnie w mojej kieszeni, to jeszcze mój silnik będzie dłużej cieszyć się bezawaryjną pracą ze względu na zmniejszone zużycie spowodowane mniejszym tarciem. Polecam każdemu kto chce odjąć swojemu samochodzikowi kilka lat.
Grudziński Michał


Mitsubishi Lancer Sedan 1,6 MIVEC benzyna

Rok produkcji: 2012
Pojemność silnika: 1 600
Przebieg: 18 000 km

Choć Ceramizera tej firmy użyłem już po raz czwarty, to opinią postanowiłem się podzielić pierwszy raz. Powodem było to, że za ostatnim razem miałem duży problem ze znalezieniem opinii o użyciu Ceramizera w praktycznie nowym aucie. Wcześniej zastosowałem preparat w dwóch Fiatach: Albei 1,2 z 2003 roku i Punto FL 1,2 z 2005 roku. Teraz postanowiłem dodać środek do japońskiego Mitsubishi Lancer 1,6 z 2012 roku przy pierwszej wymianie oleju (Ceramizery do silnika i paliwa na pierwszym przeglądzie gwarancyjnym). Przed zakupem przeczesałem internet za opiniami o zastosowaniu środka bezpośrednio po dotarciu auta (nie znalazłem) oraz skontaktowałem się z obsługą klienta . Tu otrzymałem zapewnienie, że użycie środka jest w pełni bezpieczne. Do Lancera użyłem środka przy przebiegu… 10 tyś. km. Nie robiłem żadnych pomiarów ciśnienia, gdyż nie miało to zupełnie sensu. Co zauważyłem? Najszybciej wyciszenie pracy. Już po 100, 200 kilometrach auto w odczuciu stało się bardzo ciche. Praca silnika zrobiła się aksamitna i jeszcze równiejsza. Na wolnych obrotach auta praktycznie nie słychać. Na początku musiałem sprawdzać, czy przypadkiem nie zgasło, spoglądaniem na obrotomierz. Kolejny objaw to… zwiększenie zużycia paliwa w początkowym okresie ceramizacji. Na szczęście ustało ono przy około 2 000 km po użyciu środka i sukcesywnie malało po przejeżdżaniu kolejnych tysięcy. Teraz po ponad 8000 km od początku ceramizacji moje Mitsubishi pali średnio prawie litr benzyny mniej. Nie miałem zbyt wielu okazji do sprawdzania osiągów auta, ale na sąsiedzkiej autostradzie spokojnie udało mi się rozpędzić samochód do ponad 200 km/h (wcześniej nieco ponad 180 km/h). Przyśpieszeń nie mierzyłem, ale w odczuciu auto jest zrywniejsze i bardziej elastyczne. Reasumując – mogę potwierdzić, że użycie Ceramizera w aucie bezpośrednio po dotarciu jest bezpieczne i ekonomicznie opłacalne. Planuję używać środka już co drugi przegląd, mając nadzieję na tańszą i bezproblemową jazdę tym samochodem przez wiele kolejnych lat.
Piotr Kubiak
Opinia nadesłana dnia 2013-09-01


Mitsubishi Lancer Sedan

Rok produkcji: 2011/2012
Pojemność silnika: 1,6 MIVEC benzyna
Pojemność silnika: 1 600 ccm
Przebieg: 39 000 km

Jest to moja druga opinia na temat zastosowania Ceramizera i do tego, do tego samego auta – Mitsubishi Lancer Sedan 1,6 MIVEC benzyna. Po raz pierwszy użyłem w nim preparatu do silnika + paliwa przy pierwszej wymianie oleju, na pierwszym przeglądzie gwarancyjnym, w rocznym aucie i przy szalonym przebiegu… 10 tys. km. Dziś mój Lancer skończył właśnie 3 lata z przejechał prawie 39 tysięcy kilometrów. Właśnie wróciłem z ostatniego przeglądu gwarancyjnego połączonego z pierwszym badaniem technicznym. Całe auto jest w idealnym stanie technicznym. Na moją specjalną prośbę została z dużą pieczołowitością wykonana kontrola spalin i oględziny motoru. Diagnosta ze zdziwieniem stwierdził, że czystość spalin przewyższa nawet normy dla nowszych samochodów (???), a silnik jest suchy jak pieprz no i jakoś tak pięknie pracuje. Co do moich spostrzeżeń, to dodaję fotki z telefonu ze zużycia paliwa. Jedna z roku 2013, druga z 2014. Ta sama trasa – z pracy do domu. Latem (obie z sierpnia), nocą – po drugiej zmianie w pracy. Start i koniec w mieście (Mszczonów – Żyrardów), dystans 15 km, droga \”50\”. Świadczy samo o sobie. Znajomi nawet po obejrzeniu zdjęć nie wierzą i dziwnie się uśmiechają. Dziś zalałem nowy olej i dodałem znowu Ceramizer do silnika. I tak co drugi przegląd będzie już zawsze 😉
Piotr Kubiak
Mitsubishi Lancer 1.6 Mivec zużycie paliwaMitsubishi Lancer 1.6 Mivec zużycie paliwa


Mitsubishi Pajero 2.8

Wszystko OK!!!! Od wlania przejechałem 730km. samochód terenowy mitsubishi PAJERO poj. 2780 benz. Silnik pracuje równo. Mniejsze o wiele drgania. Lepsza dynamika silnika (mocniejszy “pod gorkę”). POLECAM!!!!
amadeusz09

Mitsubishi Pajero Pinin 2,0 GDI
Rok produkcji: 2001
Pojemność silnika: 1999

Przed zastosowaniem ceramizera silnik GDI klepał sobie na zimno i czasem na ciepło z przerwami, tzw. ten typ tak ma z tym klepaniem zaworów. Przy 130 tyś. km, po wlaniu ceramizera do silnika po 26 km przebiegu już widać efekt, zdecydowane zmniejszenie klepania, płynny rozruch, równa praca na biegu jałowym zobaczymy co będzie dalej. Generalnie nie przepadam za eksperymentami w takiej postaci ale na razie jestem mile zaskoczony.
Opinia nadesłana dnia 26.06.2008r.

Przed zaaplikowaniem hałasowały zawory, po 200 km się uspokoiło, zrobiłem już ok 3000km po dodaniu ceramizera zawory nadal cichutko, silnik łatwo wchodzi na obroty nadal jestem zadowolony z dodatku ceramizera do mojego silnika, auto ma przejechane ok 137 tyś km.
Ostatnio dałem ceramizer przyjacielowi do Mitsubishi Pajero 2,5 td, po dodaniu i 4 godzina na wolnych obrotach dieselek spokojniej klepie i znacznie równiej.
Opinia nadesłana dnia 21.07.2008r.
Mariusz Murzyniak


Mitsubishi Pajero

Witam serdecznie. Mój samochód to Mitsubishi Pajero 2.5 TDI z 1990 roku.
Od jakiegoś czasu słyszałem i widziałem w sprzedaży Ceramizer Waszej firmy. Jednak jako że biegi (1 i 2) jeszcze wchodziły w miarę po wyrównaniu obrotów silnika nie było okazji spróbować ceramizera, zresztą przyznam się że sam sceptycznie podchodziłem do tematu:). Jednak wizja niedługiej wymiany skrzyni skłoniła mnie do zastosowania Ceramizera do skrzyni. Jakież było moje zdziwienie gdy po przejechaniu niecałych 10 zalecanych kilometrów z instrukcji biegi zaczęły wchodzić jak jeszcze nigdy przedtem, myślę że jak nowe były to tak nie wchodziły 🙂 a jak mi uśmiech z twarzy nie schodził przez resztę dnia… do dzisiaj zresztą jak wsiadam w Miśka z “nową skrzynią” 🙂
Dziękuję za tak wspaniały produkt.
Pozdrawiam, Michał Pajero


Mitsubishi Space Wagon 1.8 TD (1992 rok)

Jeżdżę samochodem Mitsubishi Space Wagon z 1992 roku z silnikiem 1,8 TD. Nie zauważyłem zmniejszenia hałasu w samochodzie, ale to chyba normalne jak się jeździ cały czas. Natomiast zauważyłem zmniejszenie zużycia paliwa o ok. 10-15 % oraz zmniejszenie zużycia oleju, który wprawdzie muszę dalej dolewać między wymianami, ale nie w takich ilościach jak poprzednio. Teoretycznie mój samochód ma 163 tys. km. przebiegu i zakupiłem mu tylko jeden ceramizer. Wydaje mi się, że licznik został skręcony przez poprzedniego właściciela i ta porcja była za mała. Trzeba było wlać dwa, a efekty byłyby zapewne dużo lepsze. Pomimo tego śmiało mogę stwierdzić pozytywne działanie tego preparatu.
Pozdrawiam
Andrzej Majkowski


Mitsubishi Space Wagon 2400 GDI (1999 rok)

Ceramizera do silnika użyłem aby wyciszyć pracę hydraulicznych popychaczy zaworów. W jednostkach GDI jest to częsta bolączka użytkowników. O tym środku dowiedziałem się z forum Mitsumaniaki.pl gdzie dużo forumowiczów chwali ten \”specyfik\”.W moim przypadku pomógł w 100%, silnik pracuje cichutko i nie ma tego drażniącego dźwięku \”klepania\” zaworów. Jestem też bardzo zadowolony z obsługi klienta i szybkiej wysyłki zakupionego towaru.
Polecam i pozdrawiam.
Piotr


Mitsubishi

Działa. Już w trakcie pierwszych 200 km silnik pracuje równiej, odczuwalny bez pomiarów wzrost mocy, po pełnej ceramizacji niewielki spadek spalania ok 1 litr gazu na 100 km. Zastosowany w silniku 3,0 V6 mitsubishi z przebiegiem 190 tyś. POLECAM
mishono