Nagroda Złoty Laur Konsumenta dla Ceramizer® w kategorii „Lider XX-lecia”.

 

Produkty marki Ceramizer® zostały przez konsumentów nagrodzone najwyższym wyróżnieniem, złotym Laurem Konsumenta “Lider XX-lecia”.

Plebiscyt Laur Klienta organizowany jest od 20 lat przez „Strony Biznesu”, dodatku ukazującego się w Dzienniku Gazecie Prawnej. Co roku sondowanych jest ponad 300 kategorii, a nagroda Laur Konsumenta jest certyfikacją opartą na zbiorowej rekomendacji konsumentów i klientów.

Wyniki głosowania niezależnie odpowiadają na pytania, które produkty lub usługi: są innowacyjne i wysokiej jakości, są najpopularniejsze w swojej grupie, klienci najchętniej polecają. Ankietowani podczas tego badania są proszeni o spontaniczne wskazanie, które produkty lub usługi oceniają najwyżej w danej branży, nie mają listy wyboru ani podpowiedzi i mogą wybrać tylko jedną markę.

Wyróżnienie jest dla nas tym bardziej cenne, że powstaje na podstawie zbiorowej rekomendacji konsumentów i spontanicznych odpowiedzi ankietowanych podczas sondaży internetowych i telefonicznych i potwierdza, że produkty marki Ceramizer® oraz nasze dążenie do udoskonalania oferty, jest przez klientów dostrzegane i doceniane.

Ogólnopolski plebiscyt Laur Klienta/Laur Konsumenta wskazuje, które marki cieszą się największym zaufaniem konsumentów. Stanowi też wskazówkę dla innych, ponieważ prawie 30 proc. Polaków w badaniach deklaruje, że zwraca uwagę na to wyróżnienie i bierze je pod uwagę przy wyborze produktów lub usług. W każdej kategorii wybierana jest grupa trzech laureatów, którzy w zależności od wyników sondażu otrzymają złote, srebrne lub brązowe godło Laur Konsumenta/Laur Klienta. Do plebiscytu nie można się zgłosić, wyniki powstają na podstawie spontanicznych odpowiedzi ankietowanych.

Poprzedni post:
Ile wytrzyma silnik diesla?
Następny post:
Ile wytrzyma silnik 1.8 Turbo?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *