Opinie o Ceramizer® właścicieli samochodów Ford

Ford Escort 1.4

Mam 14 letniego Forda Escorta 1,4 z instalacją gazową. Kilka miesięcy temu zaczęły się kłopoty. Silnik zapalał dopiero po dłuższym kręceniu rozrusznikiem, pracował nierównomiernie, stał się mułowaty, słaby i dymił. Mechanik zaproponował remont silnika lub jego wymianę. Trochę ze względu na koszt tej operacji zwlekałem. Trafiłem przypadkowo w internecie na informację o ceramizerach. Nie bardzo w to wszystko wierzyłem co o nich pisano, wiadomo reklama itp. Pomyślałem, co najwyżej niewiele stracę i kupiłem. Wymieniłem olej i filtry, zaaplikowałem do silnika 1 dozę ceramizera. Z pesymizmu nie robiłem pomiarów ciśnienia. Jednak ku mojemu zdziwieniu po przejechaniu ok. 300 km silnik przestał dymić, pracował bardziej równomiernie i uruchamiał się bez problemów. W tej chwili przejechałem ok.1200 km. Silnik odmłodniał, stał się dynamiczny, ma dobre przyspieszenie i pracuje jak zegarek. Pali mniej o ok. 1 l/100 km gazu. Mojemu staruszkowi ubyło lat, myślę, że jeszcze trochę pojeździ. Zaaplikuję mu jeszcze 1 dozę ceramizera do skrzyni biegów – pracuje jeszcze nie najgorzej – ale to tak profilaktycznie. Przekonałem się, że ceramizery to jednak fantastyczna sprawa.
Henryk.


Ford Escort 1.4 (1991 rok)

Pragnę po przeczytaniu kilku opinii tzw.”speców od motoryzacji” zabrać głos w sprawie moich doświadczeń ze stosowania preparatów Ceramizer.
Po pierwsze:
Nie można mówić o skuteczności działania czegoś, czego się nie stosowało.
Po drugie:
Takie beznadziejne gdybanie bez poparcia faktami należy sobie darować, a w stosunku do tego wyrobu w szczególności. Podam trzy fakty, które przekonają być może niedowiarków:

1)Moje CC704 przejechało 160 tys. km i silnik oraz skrzynia biegów pracują bez zarzutów co w tej marce jest raczej niespotykane (dwukrotna obróbka silnika po 70tys. i 140tys. km, oraz jednokrotna obróbka 2 dawkami, skrzyni przy 80tys. km) olej od wymiany do wymiany, bez dolewek, ciśnienie sprężania wzorcowe, na przeglądach bezproblemowo jeśli chodzi o emisję zanieczyszczeń i to wszystko bez demontażu i kosztownych remontów.
2)Fiat 126p rok pr. 1984! Przed obróbką ciśnienie na Icyl.-0,1MPa na IIcyl.-0,07MPa, objawowe “branie” oleju ok.1l/1000km (dużo). Po zastosowaniu 1 dawki preparatu Ceramizer ciśnienie w obu cylindrach wzrosło do 0,11MPa a zużycie oleju silnikowego spadło do około 0,6l/1000km co jest prawie w normie. Uważam, że ze wzgłędu na odśrodkowy filtr oleju należało dawkę podwoić i efekt w zyżyciu oleju byłby korzystniejszy,
3)Ford ESCORT1.4 rok pr. 1991 przejechane około 250tys. km a może dużo więcej. Przed obróbką ciśnienie sprężania:
Icyl. – 0.09MPa
IIcyl. – 0.07Mpa
IIIcyl. – 0,08MPa
IVcyl. – 0,1MPa,
kłopoty z uruchamianiem, widoczne dymienie oraz branie oleju. Po zastosowaniu Ceramizera w ilości 2 dawek i przejechaniu ponad 3 tys. km zaczęły się pojawiać widocze efekty w postaci:
– zwiększenia mocy,
– łatwiejszego rozruchu,
– zanikło dymienie,
– zmniejszyło się znacznie spalanie oleju silnikowego,
– zwiększyła się kultura pracy silnika (ciszej pracuje),
– zwiększyło i wyrównało się ciśnienie sprężania do 0,12MPa w każdym cylindrze.
Podsumowując, szczerze polecam wyrób i nie jest to jeszcze jeden z wynalazków szybkiego wzbogacania. ADAMUS


Ford Escort 1.4 (1991 rok)

Posiadam Forda Escorta 1.4 “91r. Ceramizer wlałem kilka miesięcy temu i po przejechaniu ok 2 tys. km odczułem wyraźną poprawę pracy silnika >>lepiej odpalał, nieco ciszej pracował, a całe auto zrobiło się jakby lżejsze podczas przyśpieszania >>Teraz po przejechaniu 6500km od momentu zastosowania ceramizera stwierdzam, że mój pojazd jakby powrócił do dawnego stanu >> auto ma 180 tys. przebiegu i chodzi że hoho >> podkreślam jednocześnie, że sukcesywnie wymieniam uszkodzone części na bieżąco jak i olej 15W40. Na temat spalania to nic nie mogę powiedzieć, gdyż ja po prostu wlewam paliwo i nigdy nie myślę ile pali tylko czy jedzie do przodu. Tak więc na koniec mogę śmiało powiedzieć, że ten preparat JEST SKUTECZNY i na pewno zastosuje go do mojej mazdy 626, która ma już 244000 tys.km przejechane i zaczyna czasem niedomagać >>CERAMIZER NA PEWNO JEJ NIE ZASZKODZI>>
POLECAM I POZDRAWIAM<<


Ford Escort 1.4 (1991 rok)

Szanowni Państwo, Ceramizer zastosowałem za samochodzie Ford Eskort 1.4 XLS rocznik ’91 z instalacją gazową.
Do tej pory przejechałem około 1000km. Nie badałem ciśnienia sprężania w tłokach przed zastosowaniem środka i obecnie danych pomiarowych nie posiadam. Jadę dopiero teraz na “drugim tankowaniu” i mierzę właśnie jakie będzie teraz zużycie paliwa ( orientacyjnie było do tej pory około 10l/100km, ale była to zima). Jak będę miał więcej informacji to napiszę o tym państwu.
Opiszę Państwu zatem moje odczucia:
– wyrównanie pracy silnika,
– cichsza praca ,
– zanikły szarpania podczas dodawania gazu jeżdżąc na benzynie,
– wrażenie większej mocy ( jak pisałem – nie mam poparcia w “dowodach”),
– rozruch w 90% za pierwszym przekręceniem stacyjki – wcześniej bywało różnie.
Czyli Same pozytywy !!!
Jestem bardzo zadowolony i zapewne przy następnej zmianie oleju znowu zastosuje ceramizer.
Pozdrawiam, Paweł Kuczewski


Ford Escort 1.5 (1992 rok)

Szybka przesyłka. Trochę testowałem i faktycznie działa, o 1,5l LPG mniej na 100km. Ciśnienia nie sprawdzałem choć czuć mocniejszy Escort 92r 1300. Sylwek_cz


Ford Escort 1.6 EFI

Zadziwiony jestem wprost nieprawdopodobną skutecznością ceramizerów. Od momentu zaaplikowania preparatu zauważyłem stopniowy wyraźny wzrost mocy. Ciężej jest mi ocenić spalanie bo preparat wlałem zimą i spadek spalania może wynikać z mniejszych oporów związanych ze zmianą temperatury. Silnik mojego samochodu (Ford Escort 1600 EFI) pracuje wspaniale szczególnie w zakresie średnich i wysokich obrotów z lekkim poświstem, niemalże jak silnik szybkiego motocykla. Osiągi są wyraźnie lepsze. Bez problemu wyprzedzam samochody z większymi silnikami. A fabryczne 10 sekund do setki nie jest teraz żadnym problemem, mimo 15 letniego okresu eksploatacji.
Pozdrawiam. Lech Łaguna.


Ford Escort 1.8 Diesel (1989 rok)

Przejechane 5300 km. Przez pierwsze 2000 autko nie do poznania, później dało sie odczuć, że stary już silnik wymaga remontu. Ogólnie wrażenia z ceramizera bardzo pozytywne, więc polecam zakup tego, jakby nie było, cuda. Ford Escort 1.8D,89r. 300.000km. konsul26


Ford Escort 1.8 D (1992 rok)

Pewnego dnia udałem się do mechanika, żeby rozwikłać zagadkę co się dzieje, że samochód ma słabe osiągi. Zmierzyliśmy stopień sprężania we wszystkich cylindrach był niższy o ok 6 barów w porównaniu z wartościami dla nowego silnika tego typu. Wartości stopnia sprężania były różne dla różnych cylindrów różnica ok 2 bary.

Polecono mi remont silnika lecz samochód miał przejechane 150 tyś. km więc oceniłem – jest za wcześnie na remont. Wtedy zacząłem szukać sposobu naprawy silnika. W internecie znalazłem Wasz produkt Ceramizer. Zakupiłem zestaw naprawczy: do silnika, skrzyni biegów oraz uszlachetniacz do paliwa. Po zastosowaniu preparatu silnik zaczął lepiej pracować, już po przejechaniu 250 km zauważyłem różnice w jego pracy, robił się cichszy, nie miał takiego twardego metalicznego dźwięku męczącego podczas jazdy. Po przejechaniu ok 2500km odczuwalne już były duże zmiany, silnik był bardzo cichy, lepiej przyspieszał, był czuły na położenie pedału gazu, wystarczyło lekko docisnąć pedał a silnik szybko zwiększał obroty. Duża różnica była również w pracy na wolnych obrotach silnik pracował równomiernie, można było obniżyć wartość wolnych obrotów. Obniżeniu uległo zużycie paliwa.

Po zastosowaniu preparatu w skrzyni biegów i przejechaniu podobnego dystansu biegi zaczęły włączać się lekko, skrzynia biegów była cicha, szczególnie przy dużych prędkościach. Przed zastosowaniem preparatu słyszalny był hałas, dudnienie skrzyni biegów, szczególnie przy wyższych predkościach. Po zastosowaniu preparatu uruchamianie silnika zrobiło się łatwiejsze szczególnie zimą. Rozrusznik łatwiej uruchamia silnik, a gdy silnik jest ciepły robi to błyskawicznie. Przed zastosowaniem preparatu występowały duże problemy z uruchamianiem silnika nawet w okresie jesiennym.

Działanie Ceramizerów jest gwarantowane znacznie poprawia osiągi samochodu i komfort jazdy. Efekty obróbki na pewno będą zauważalne jednak należy pamiętać o wymianie filtrów, płynów, kontroli działania hamulców /czy nie blokują kół/ itp. Gorąco polecam zastosowanie Ceramizerów. Z powodzeniem zastosowałem Ceramizery już w dwóch samochodach osobowych.
Pozdrawiam, Mariusz J.
Opinia nadesłana dnia 27.05.2009


Ford Escort 1.9 Diesel (1991 rok)

Jakiś czas temu zakupiłem ceramizer do silnika. Zastosowałem go w jednym z swoich aut, a mianowicie jest to Ford Escort rok produkcji 1991 z silnikiem 1.9 Diesel. Wcześniej silnik strasznie kopcił i miałem problemy z odpaleniem go rano (nawet latem). Po zastosowaniu ceramizera stopniowo silnik przestał kopcić, a i odpala rano szybciej. Działanie ceramizera do tego stopnia mnie zaskoczyło, że postanowiłem podjąć dalsze działania by zacząć sprzedawać ceramizery, a moje auto postanowiłem wykleić i będzie jeżdżącą reklamą.
Pozdrawiam
EXPERT GSM


Ford Escort 1.6 (1994 rok)

Przebieg: 217 000 km

Zakupiłam ten zloty środek bo sąsiad opowiada cuda o tym… 🙂 wiec postanowiłam spróbować mianowicie po zalaniu ceramizera i pod wskazówkami z ulotki po ok 300km samochód faktycznie stal się inny tzn niema już drgań na wolnych obrotach:-) zauważyłam spadek apetytu na benzynę o jakiś 1litr co mnie strasznie cieszy no i rano samochód dużo szybciej odpala.. JESTEM BARDZO ZADOWOLONA I POLECAM KAŻDEMU TEN ŚRODEK!!to naprawde działa.
Pozdrawiam
Anna Pamuła
Data nadesłania opinii: 13-04-2010
Ford Escort zużycie benzyny, branie oleju, spalanie oleju Ford Escort


Ford Explorer (1996 rok)


Ford Fiesta 1.0 (1992 rok)

Kupiłem fieste z przebiegiem 123 000 km. Była jeżdżona na gazie (jeżdżona tj. odpalana pomimo iż nie powinno sie odpalać zimnego silnika na gazie i non stop jeżdżona praktycznie bez benzyny). Okazało się po krótkim czasie, że bieże olej i to troche w znacznej ilości (ok 0.25l/ 1000km). Po zastosowaniu ceramizera (wlałem go w marcu) branie oleju zmniejszyło się do ok 50g/ 1000km czyli zmniejszyło się ok 5 krotnie. Zimny silnik odpala znacznie lepiej. Jestem bardzo mile zaskoczony, zwłaszcza że podchodziłem do tego bardzo sceptycznie. Od czasu zastosowanie ceramizera przejechałem ok 6000km

Wyniki pomiaru sprężania:
1- 1.01 MPa
2- 1.10 MPa
3- 1.12 MPa
4- 1.06 MPa

Wogóle to mechanik mi powiedział że przy takim braniu oleju to są juz zwłoki silnika, ale kiedy branie zmalało zdecydowałem sie na \”dolewki\”.
Daniel Pietr
Opinia nadesłana dnia 07.06.2009


Forda Fiesta 1.1

Muszę przyznać że do Waszego środka podchodziłem sceptycznie, nie do końca wierząc w cudowne jego działanie, jak w większość podobnych specyfików, które wcześniej przetestowałem w innych swoich samochodach. Wyszedłem z założenia, że Wasz produkt stanu technicznego silnika nie pogorszy a zaryzykować warto. Ceramizer zadawkowałem parę miesięcy temu do leciwego samochodu żony: Forda Fiesty, 1,1 z silnikiem gaźnikowym, po tym jak mechanik kazał mi rozważyć propozycję remontu kapitalnego lub wymiany silnika. Doszło do tego, że nie musiałem okresowo wymieniać oleju w silniku gdyż częstymi dolewkami “odświeżałem” go na bieżąco. Pierwsze efekty zaraz po paru minutach pracy silnika to wzrost obrotów biegu jałowego, co mnie co najmniej zdziwiło, świadczące o mniejszych oporach tarcia elementów mechanicznych silnika. Czyli na pierwsze efekty działania nie trzeba było długo czekać. Kolejnymi efektami po niewielkim przebiegu to cichsza, spokojniejsza i równiejsza praca motoru, bez wcześniejszych szarpań, łatwiejszy rozruch zimnego silnika w największe mrozy. Po energicznym dodaniu gazu zaobserwowałem że spaliny są bardziej “przejrzyste”. Po procesie regeneracji silnika ceramizerem o co najmniej 50% zmniejszyło się zużycie oleju. Zadziwiający to środek. Teraz po wypróbowaniu go na silniku już właściwie wyeksploatowanym żony i stwierdzeniu nieocenionych korzyści z czystym sumieniem wleje go bez najmniejszego ryzyka do mojego samochodu, nawet jeżeli nie mam wyraźnych potrzeb. Wiem, że mu tylko pomogę. Wykorzystam też inne Wasze środki. Cena za ceramizer jest nieporównywalnie niska w stosunku do jego zalet. Każdemu kto będzie mnie pytał o Wasz środek będę go gorąco polecał. Życzę szybkiego podboju rynku Waszym produktem bo faktycznie na to zasługuje. Dziękuję za szybszy powrót żony z pracy 🙂 Pozdrawiam. Darek.


Ford Fiesta 1.1 (1991 rok)

Niestety nie jestem w stanie potwierdzić moich opinii żadnym wykresem jednakże po zastosowaniu ceramizera w dość krótkim czasie zaobserwowałem znaczącą poprawę w kulturze pracy silnika tzn. wyrównanie pracy i mniejszy hałas, nastąpił również spadek zużycia paliwa w granicy 0,7 L w cyklu miejskim. Co do mocy to nastąpił nieznaczny wzrost w granicach 3-4% . Nie zauważyłem żadnych zmian podczas zmiany biegów. Samochód w którym zastosowałem ceramizer to Ford Fiesta z 1991 z silnikiem 1,1. Z Poważaniem Kwiatkowski Mateusz.


Ford Fiesta 1.1

Wlałem jedną dawkę ceramizera do mojej Fiesty 1.1 z przebiegiem 300tys. km, jeżdżę na gazie. Niestety bierze olej choć trudno powiedzieć czy takie same ilości jak poprzednio, pewnie powinienem od razu wlać podwójną dawkę, ale chciałem najpierw spróbować z jedna, jest jednak również pozytywny efekt. W tej chwili nawet na piątym biegu przy minimalnej prędkości około 20km/h przy dodawaniu gazu nie szarpie, nie krztusi sie tylko powoli przyspiesza. Przed wlaniem ceramizera już dawno by strzelał, szarpał i pewnie by zgasł. Myślę, że przy kolejnej wymianie oleju wleje podwójna dawkę.
Pozdrawiam, Piotr


Ford Fiesta 1.1 (1996 rok)

Szybko i sprawnie. Długo czekałem z komentarzem, gdyż chciałem napisać coś więcej o ceramizerze, ford fiesta 1,1 z 96r. na gazie. Po wlaniu do silnika ciężko się jeździ te 200 km 60/h, ale potem okazało się, że silnik odżył. POLECAM
JUNGLA75


Ford Fiesta 1.3 EFi (1996 rok)

Zastosowałem w moim autku ceramizer do silnika. Posiadam autko Ford Fiesta 1,3 EFI rok produkcji 1996 o przebiegu 140.000 km, tak więc przebieg nie jest już mały. Podszedłem do tematu ceramizerów dość sceptycznie, ponieważ na naszym rynku motoryzacyjnym jest mnóstwo “cudownych środków” które odnawiają silnik, nieziemsko podnoszą moc i inne takie cuda. Jednakże mój przyjaciel z którym znamy się od dziecka (kiedy to było :D), zastosował ceramizer w swoim autku i strasznie był z tego zadowolony. Tak więc słuchałem przy każdym naszym spotkaniu hymnów pochwalnych pod adresem owych ceramizerów, no i oczywiście byłem gorąco namawiany do zastosowania tego specyfiku w swoim autku. Akurat w styczniu wypadła mi obsługa i wymiana oleju w silniku, i żeby mieć wreszcie spokój ze strony kumpla, zakupiłem ceramizer do silnika i zastosowałem go. Od tamtego czasu przejechałem już ok.5 000 km i możecie mi wierzyć że coś w tym jest. Nie robiłem żadnych pomiarów, ani też innych cudów, ale bez tego wyczuwam jednak, że silnik mojego autka pracuje dużo lepiej. Auto jest bardziej dynamiczne, silnik ciszej pracuję. Tak więc teraz za każdym razem gdy tylko spotykam się z moim kumplem to słucham “i co miałem rację?” 🙂 Pozdrawiam.


Ford Fiesta 1.8 Diesel (1996 rok)

Po zastosowaniu ceramizera do silnika praca silnika się poprawiła auto stało się bardziej dynamiczne zwinne poprawiła sie kompresja, zaczoł lepiej odpalać i stał się cichszy. Dodatkowo zastosowaliśmy ceramizer do paliwa po jego zastosowaniu mam wrażenie, że przeczyściła się pompa opinia mechanika był taka, że szarpnie jest spowodowane zanieczyszczeniami pompy oczywiście najlepiej by był gdybyśmy dali ją do przeczyszczenia koszt takiej zabawy to minimum 500 zł po zastosowaniu i przejechaniu ok 500 km szarpanie ustało. Polecam te dwa produkty teraz chcę zakupić jeszcze ceramizer do układu kierowniczego.
Sandra Skórzewska
Opinia nadesłana dnia 11.07.2008


Ford Fiesta

Rok produkcji: 1989
Pojemność silnika: 1.3
Przebieg: 230 000 km

Opinia: Bardzo dziękuje waszej firmie za stworzenie tego rewelacyjnego produktu jakim jest CERAMIZER do silnika. Pisze tak ponieważ na własnej skórze doświadczyłam jak dzięki niemu poprawia się praca głównego elementu pojazdu jakim jest silnik w samochodzie. Jestem dumną właścicielką Forda Fiesta z 89r, poj 1.3; wcześniej jeździła nim moja babcia a potem dwie starsze siostry. Jak sami widzicie samochód jest leciwy (blachy są ok) ale silnik już nie dawał rady. Samochód ma przejechane ponad 230000 km jeżdżę nim dużo po mieście, do rodziny i chłopaka Karola, który mieszka na wsi oddalonej ode mnie o ponad 150 km. Przed zastosowaniem C E R A M I Z E R A D O S I L NI K A samochód palił jak przysłowiowy smok wawelski (ok. 8 litrów benzyny na 100 km), spalany był również olej który tez wyciekał dołem, silnik ogólnie chodził nierówno buczał i warczał jak stary traktor taty, były problemy z rozruchem. Po zastosowaniu CERAMIZERA spalanie zauważalnie spadło o około 0.7 litra na 100km. Problemy z rozruchem ustąpiły, silnik chodzi stabilniej i nie warczy. Wycieki i spalanie oleju zniknęły. Autko dostało także większego Kopa tak że mogę śmielej wyprzedzać inne pojazdy. Naprawdę polecam ten środek warto go zastosować i samemu się przekonać. Szczerze go polecam.

Ford fiesta,regeneracja silnika,opinia,ceramizer
Agnieszka Klapsa
Opinia nadesłana dnia 06.09.2012


Ford Focus MK2 (2005 rok)


Ford Focus 1.8 tdi (2001 rok)

Witam,ja osobiście zastosowałem ceramizer do skrzyni biegów z tego powodu że zaczeły mi ciężej wchodzić biegi i srzynia zaczeła być lekko słyszalna. Po dawce ceramizera i zrobienia jazdy zgodnej z instrukcją zauważyłem że skrzynka przestała szumieć ale biegi wchodziły tak samo . ale wiadomo że trzeb troszkę pojeździć żeby ocenić skutek i faktycznie po przejechaniu około 1500km zaczołem zauwarzać znaczną poprawe przy zmianie biegów ,a po 2000km byłem pewien że to zaleta ceramizera. A wieć podsumowująć jestem bardzo zadowolony z tego produktu i zalecam kupować na ceramizer.pl
Tadeusz Wojciechowski
Opinia nadesłana dnia: 23.02.2010


Ford Focus

Rok produkcji: 1999
Pojemność silnika: 1,8 TDCI
Przebieg: 249 500 km

Ceramizer zakupiłem już po raz kolejny. Dlaczego stosuję? Mój samochód ma swoje lata, czasami pojawiały się problemy z uruchomieniem zimnego silnika. Po zastosowaniu Ceramizera, problem zniknął. Ponadto jest wyraźnie odczuwalna cichsza praca silnika. Na zużycie paliwa nie zwracam uwagi, czy faktycznie samochód spala mniej, nie wiem. Ceramizer stosuję po każdej zmianie oleju i jestem bardzo zadowolony z jego działania. POLECAM
Marcin Obara
Opinia nadesłana dnia 2014-01-13


Ford Galaxy

Rok produkcji: 1996
Pojemność silnika: 2.0 DOHC
Przebieg: 220 000+ km
Benzyna + LPG

Więc tak silnik pobierał spore ilości oleju, ciężko odpalał nie miał mocy i zdarzało mu się strzelić w tłumik podczas jazdy na LPG. Po zastosowaniu Ceramizera już po ok 200 km “wystrzały” całkowicie znikły (nie było żadnych innych modyfikacji tylko zmiana oleju i dodanie ceramizera). Po ok 500 km zauważyłem jakby przyrost mocy może niewiele ale to już coś no i silnik lepiej reaguje na pedał gazu. Podczas okresowego sprawdzania oleju czyli 1000 km… ku mojemu zdziwieniu musiałem dolać 50% mniej niż zwykle… Co do odpalania także widzę poprawę ale prawdziwy test będzie zimą… 😉 Niestety nie mierzyłem ciśnienia ale silnik pracuje równiej więc zakładam że się poprawiło a nie przeciwnie ;)Generalnie polecam.
Wojciech Dzienisz
Opinia nadesłana dnia 2013-08-22


Ford Focus MK1

Rok produkcji: 2001
Pojemność silnika: 1.6
Przebieg: 280 000 km

Moja opinia preparat klasa. Ceramizer zastosowałem ponownie drugi raz. Łatwiejszy rozruch silnika cichsza i równomierna praca no i to co jest nieocenione mina mechanika który po wymianie rozrządu sprawdził kompresję . Powiedział że w nowym silniku nie widział lepszej i gdyby na własne oczy nie zobaczył silnika nie dałby wiary że silnik nie przechodził remontu. Niestety nie mogę pokazać żadnych wydruków porównawczych z diagnostyki gdyż nie była ona robiona przed zastosowaniem Ceramizera. Gdybym nie był pewny, że Ceramizer działa nie poleciłbym go swym dwóm znajomym z których jeden jest zadowolony bardzo a drugi jest w trakcie dopiero co po zastosowaniu.
Piotr Starużyk
Opinia nadesłana dnia 2013-06-25


Ford Ka 1.3

Na poczatku pazdziernika 2007 roku pisalem do Panstwa z prosba o ratunek. Powodem bylo gwaltowne zuzywanie sie szklanki i krzywki na walku rozrzadu w silniku Endura 1.3 (Ford Ka, przebieg 136 tys. km). Zakupilem CERAMIZER do silników i zgodnie z instrukcja wlalem do silnika 1 doze, tak jak poradzil mi Pan Dariusz Kosiorek. Od tamtej pory przejechalem ok. 700 km i stwierdzam zatrzymanie sie procesu zuzywania w/w elementów silnika. Jestem naprawde pod wielkim wrazeniem skutecznosci dzialania tego specyfiku. Nadmieniam iz przedtem luz na zaworze powiekszal sie gwaltownie juz po przejechaniu 150 km o 0,5 mm i zawór glosno stukal. Na nic sie zdawala regulacja. Teraz silnik pracuje cicho, nic nie stuka, az nie chce sie wierzyc! Powinniscie Panstwo dostac Nagrode Nobla za taki wynalazek!!!


Ford Mondeo 1.8 (1996 rok)

Naprawdę super produkt. Najczęściej jeżdżę nocą, więc drogi są puste i można jechać ze stałą prędkością bez przyspieszania i zwalniania co chwile, i dlatego od razu odczułem różnice. Na tym samym gazie minimalne naciśnięcie na 5 biegu normalnie jechałem ok. 120 km/h teraz musze patrzyć na licznik bo 160 km/h jest nie wiadomo kiedy. Silnik pracuje ciszej i jakby to wyrazić, przyjemniej dla ucha, dużo przyjemniej, miękko i super przyspiesza, reakcja na gaz jest natychmiastowa, nie wiem jak to działa i jak długo, ale efekty są szybko widoczne. Codziennie jadę w nocy 25 km w jedną, tyle samo w drugą stronę na równych obrotach naprawdę prawie natychmiast widać efekt. Dokupiłem taki zestaw do dostawczaka a brat do astry i wszyscy chwalimy. Jeżdżę Fordem Mondeo 1,8 16v benzyna/gaz 1996r przebieg 190000. Gorąco polecam.
pozdrawiam STIIGG


Ford Mondeo

Rok produkcji: 1996
Silnik: 1.8 16v + LPG

Ford Mondeo wspomaganie kierownicy problem, Ford Mondeo zgrzytające biegi

Usterka dot.: układu wspomagania
Kiedy pewnego dnia odbyłem jazdę próbną nowym samochodem ze wspomaganiem elektrycznym, odczułem kolosalną różnicę w porównianiu z moim samochodem z układem wspomagania z pompmą na pasku, niestety na niekorzyść mojego auta. Wtedy zacząłem się zastanawiać, jak mogę poprawić pracę układu kierowniczego mimo, iż działa poprawnie. Z ciekawości zajrzałem na stronę ceramizer.pl i na moje szczęście niedawno wprowadzono środek do tego typu układu. Wiele razy stosowałem ceramizery do silników z pozytywnym rezultatem, więc nie miałem oporów, aby spróbować tym razem z układem wspomagania. To był strzał w dziesiątkę – wspomaganie chodzi o wiele lżej i do tego przestała “pocić się” maglownica! Takich efektów nawet nie oczekiwałem, lecz jak najbardziej jestem z nich zadowolony. W związku z powyższym polecam stosowanie ceramizera do hydraulucznych układów wspomagania kierownicy, który przynosi rewelacyjne rezultaty okupione bardzo niską ceną!

Usterka dot.: skrzyni biegów
Dnia 03.11.2010 kupiłem ceramizer do skrzyń biegów. Problemy, jakie rozwiązało zastosowanie preparatu:
– lekkie szumy na trzecim biegu – w tej chwili jest absolutna cisza
– opór przy redukcji biegu z 4 na 3 – obecnie biegi można przełączać płynnie
– zgrzytanie przy wrzucaniu dwójki oraz trójki na zimnej skrzyni – teraz zjawisko ustało.

Efekty było widać już po kilkunastu przejechanych kilometrach. Od momentu aplikacji samochód pokonał ponad 2000km (trasa/miasto), efekt się utrzymuje i odnoszę wrażenie, że tak już pozostanie przez długi czas. Mogę jak najbardziej polecić ceramizer do skrzyń biegów, ponieważ wszelkie niedoskonałości pracy mechanizmu zostały usunięte. Koszt 55zł nie przekracza kilku procent ceny usunięcia usterek w warsztacie! Ja czuje się w 100% przekonany do technologii ceramizerów i zamierzam w niekrótkim czasie także zastosować takowy do silnika w obecnym samochodzie.
Pozdrawiam
Patryk Szpak
Opinia nadesłana dnia 26.11.2010


Ford Mondeo 1.8 (1994 rok)

Dość sceptycznie odnosiłem się do takiego rodzaju preparatów; zakupiony Ceramizer do silników przeleżał trochę na półce w garażu zanim go użyłem. Skuszony zapewnieniami producenta jak również opiniami użytkowników o niesamowitym działaniu preparatu postanowiłem i ja zaaplikować zakupioną dawkę preparatu. A więc, marka auta Ford Mondeo 1.8 1994, data zastosowania 15.10.2005r. przebieg silnika 229 374km, przewidziana wymiana oleju 235 000. Silnik przed zastosowaniem preparatu miał nast. ciśnienie na cylindrach:
ok. 12
ok. 12.5
ok. 12.5
ok. 12
Preparat został zalany, żadnych początkowych efektów, silnik pracował równomiernie, słowem nic się nie działo – test rozpoczęty…. Po przejechaniu ok. 250 km zauważyłem jakby niewielką poprawę kultury pracy silnika, zwłaszcza rano przy odpaleniu ( temperatura na zewnątrz ok. 3-5C) to dobry znak że coś się dzieje w silniku. Po przejechaniu ok. 650 km stwierdziłem, że samochód zachowuje się jakby bardziej dynamicznie w momencie przyśpieszania i co mnie zaskoczyło jeszcze bardziej wyciszył się silnik, bynajmniej takie były moje odczucia. Przy przebiegu silnika 231,783 29.11.2005r postanowiłem przeprowadzić kolejne sprawdzenie ciśnienia sprężania w cylindrach, wynik pomiarów był naprawdę pozytywny:
cyl. ok. 12.5
cyl ok. 13.2
cyl ok. 13.2
cyl ok. 12.4
Czy wierzyć czy nie wyniki mówią same za siebie, poprawiło się sprężanie w silniku, poprawie uległa w moim odczuciu kultura jazdy silnika, wyciszył się.
Jacek Dołęga


Ford Mondeo I

Rok produkcji: 1996
Pojemność silnika: 1,9TD
Przebieg: 220 000 km

Uwagi dotyczące silnika:

  1. zwiększyła się elastyczność szczególnie na piątym biegu, samochód można prowadzić z prędkością 70 km/h, co wcześciej było niemożliwe;
  2. zwiększyła się wyraźnie moc silnika, żwawiej podjeżdża pod górkę i ma lepsze parametry w czasie przyspieszania i wyprzedzania pojazdów;
  3. spadło spalanie paliwa do wartości 5,7 – 5,5 l (o ok. 0,5 – 0,7 l ) w trasie;
  4. zwiększyła się kultura pracy silnika, pracuje o wiele ciszej, niż poprzednio;
  5. zwiekszył się wybieg pojazdu w czasie jazdy na wysokim biegu, tzn., po zdjęciu nogi z pedału gazu samochód wciąż jedzie równą prędkością, nie zwalnia, jak poprzednio;
  6. zwiększyła się zdecydowanie przyjemność jazdy i prowadzenia wysłużonego samochodu.

Uwagi dotyczące skrzyni biegów:

  1. po zastosowaniu ceramizera do skrzyni biegów nastąpiła lekkość zmaiany biegów, a mniejsze opory i tarcie w mechanizmie skrzyni biegów wpłynęły na zalety, jak opisane wyżej;
  2. cichsza praca skrzyni biegów.

Uwagi dotyczące uszlachetniacza do paliwa:

  1. również uszlachetniacz do paliwa poprawił jakość i równomierność pracy pompy wtryskowej i spowodował łatwiejsze odpalanie zimą.

Wnioski:

  1. zastosowanie ceramizerów spowodowało dokonanie taniego remontu, a właściwie regeneracji wysłużonego pojazdu, bez konieczności oddawania auta do warsztatu i posługiwania się w tym czasie pojazdem zastępczym;
  2. rozglądałem się za zmianą auta ze względu na jego wiek (15 lat), ale otrzymałem prezent i mogę z tym poczekać nawet kilka lat; pojazd stał się lepszy niż był wcześniej i to jest genialne, same korzyści, i ekonomiczne, a także zadowolenie i spokój psychiczny.

Z poważaniem, Bogusław Winiarski
Opinia nadesłana dn. 6.07.2011


Ford Mondeo 1.8

Chciałbym podzielić się wynikami pomiarów dokonanymi w samochodzie Ford Mondeo 1.8 benzyna 16V, przebieg przed zastosowaniem preparatu 151440 km, (trudno powiedzieć czy to oryginalny przebieg). Po przejechaniu zalecanych ok. 1500 km przy stanie 153030 km wyniki pomiarów na tym samym przyrządzie wynosiły:

 

Stan licznikaDystans od czasu aplikacjiCyl 1Cyl 2Cyl 3Cyl 4
151440 km0 km11 bar7 bar10 bar11,5 bar
153030 km1590 km14,1 bar15,3 bar14,6 bar14,5 bar

Dla mnie to jest rewelacja, preparat Ceramizer nie dość że podniósł ciśnienie sprężania na wszystkich cylindrach, to na drugim cylindrze podniósł o ponad 100%. Znajomy mechanik, który to robił nie mógł w to uwierzyć. Wydaje mi się że takie ciśnienia sprężania mają nominalne silniki. Wyniki pomiarów po 1590 km od aplikacji preparatu przedstawia zdjęcie:
Ford Mondeo, ciśnienie sprężania, silnik 1.8

Pozdrawiam
Mirosław Andrzejak
72-001 Kołbaskowo 91/4
Data otrzymania opinii – 04.05.2005
Dalszy ciąg opinii: Po wlaniu środka na pierwszej przejażdzce dało się słyszeć cichszą pracę silnika. Po przejechaniu za pierwszym razem ok. 130 km na postoju silnik był słyszalny prawie jak wentylator, naprawdę pracował bardzo cicho i równo. Pomyślałem wtedy, że coś musi w tym być i z niecierpliwością czekałem na ostateczny pomiar po tych 1500 km. Później z upływem kilometrów wydawało mi się auto jakby zrywniejsze podczas jazdy i tak już chyba pozostało. No a najbardziej zadowolony jestem z tego, że preparat wyrównał mi to słabe ciśnienie sprężania na 2 cylindrze.
Pozdrawiam, zadowolony, Mirosław Andrzejak
Data otrzymania opinii – 11.05.2005


Ford Mondeo 2.0 (1998 rok)

Najpierw określę do jakiego samochodu zastosowałem Ceramizer. Ford Mondeo z 1998 z silnikiem Zetec 2.0 litra kombi o przebiegu 25.650 km. zasilanym LPG. Ceramizer zastosowałem w aucie wraz z montażem magnetyzerów paliwa i powietrza. Obecnie przejechałem od momentu zastosowania preparatu ponad 2500 km i moje spostrzeżenia są następujące:
– sukcesywnie zwiększa się ilość kilometrów przejechanych między tankowaniami zbiornika gazu /przed zastosowaniem 310 km/zbiornik, obecnie 340 km/zbiornik, dodam że tankuję przeważnie na tej samej stacji, obecnie w większości jeżdżę ciągnąc za sobą przyczepkę z plandeką /,
– o zużyciu benzyny niestety nie mogę się wypowiedzieć /głównie staram się korzystać z zasilania LPG i Pb uzupełniam sukcesywnie/,
– na pewno lepsza kultura pracy silnika i co za tym idzie jest dużo cichszy,
– dynamika przy jeździe na benzynie raczej bez zmian,
– dynamika przy jeździe na LPG o wiele lepsza. Przed zastosowaniem preparatu widoczna była różnica pomiędzy ilością gazu w butli, teraz silnik pracuje tak samo niezależnie czy butla jest pełna czy prawie pusta,
– o ciśnieniu końcowym momentu sprężania niestety nic nie mogę powiedzieć, sam teraz żałuję że go nie wykonałem.
Pozdrawiam Krzysztof Morawski


Ford Mondeo 1994

Witam, zdecydowałem się zaaplikować ceramizer do oleju silnikowego w moim 12-letnim fordzie mondeo. Po przejechaniu na nim już 3 tys.km stwierdzam nieznacznie cichszą pracę silnika, szczególnie jest to słyszalne na biegu jałowym, poza tym poprawiło się minimalnie spalanie ok. 0,5l na 100 km. Przymierzam się wobec powyższego do zastosowania Waszego ceramizera w skrzyni biegów, gdyż sądzę że i w tym przypadku będzie pozytywny efekt jego działania. Dziękuję serdecznie za udany produkt i pozdrawiam.
Z poważaniem Jarosław Mudry


Ford Mondeo

Rok produkcji: 1998
Pojemność silnika: 1800
Przebieg: 222 000 km

Naprawdę produkt godny uwagi. Jeżdżę dużo i dlatego bardzo szybko odczułem różnice. Przy prędkości około 100km/h gdy wcisnę gaz nie widzę by kopcił i o wiele szybciej się zbiera. Silnik pracuje ciszej i jakby to powiedzieć lepiej puka, po prostu jak diesel, dużo przyjemniej, miękko i super przyspiesza, reakcja na gaz jest natychmiastowa, nigdy wcześniej nie stosowałem ale mam nadzieje że będzie to trwały efekt, ponieważ efekty są szybko widoczne i zadowalające. Codziennie robię około 100 kilometrów i jak na razie mogę ten produkt zdecydowanie polecić. Jeżdżę Fordem Mondeo 1,8 TD 1998r przebieg 221 000. Gorąco polecam.
Krystian Muszyński
Opinia nadesłana dnia 30.11.2011


FORD MONDEO 2.0 TDDI

Rok produkcji: 2002
Pojemność silnika: 2.0
Przebieg: 120 000 km

Auto ma orginalny niski przebieg jak na wiek, większych problemów z samym silnikiem nigdy nie było. Powód zastosowania -bardziej jako profilaktyka niż próba naprawy czegokolwiek ale efekt jak najbardziej pozytywny. Spostrzeżenia – silnik ciszej i równiej pracuje,(auto jest w moich rękach od nowości -10 lat) znam je na “wylot”.Rozruch dużo łatwiejszy i jakby dynamika się zwiększyła.(Podobny efekt był odczuwalny po zatankowaniu paliwa za nasza zachodnia granicą ) Ogólnie CZUĆ RÓŻNICE.Myśle że przy zmianie auta w kolejny również \”zaaplikuję\” zestawik. Niestety pomiarów nie robiłem (troszkę żałuję).Ale tym bardziej moja opinia będzie wiarygodna
Pozdrawiam
Waldek
Opinia nadesłana dnia 2012-03-24


Ford Mondeo

Rok produkcji:2007
Pojemność silnika:2,5 t
Przebieg:150 000 km

Mam wrażenie, że silnik pracuje ciszej ma taki aksamity odgłos, wyczuwam większą dynamikę przy przyspieszaniu a co do spalania to oceniam oszczędności pomiędzy 0.5-1,0l. Ponieważ użyłem Ceramizera do skrzyni i kolumn to i tu wyczuwam płynniejszą prace tych zespołów.
Tadeusz Nadrowski
Opinia nadesłana dnia 2013-08-14


Ford Mondeo

Rok produkcji: 2002
Pojemność silnika: 2.0 tdci
Przebieg: 183 500 km

Witam. Zastosowałem Ceramizer do skrzyni biegów w moim aucie jako próbę alternatywy dla wymiany skrzyni biegów gdyż słabo wchodziły biegi – jedynka i dwójka. Po zastosowaniu Ceramizera biegi wchodzą o wiele lepiej, dzięki czemu nie musze ponosić kosztu naprawy skrzyni za co chciałbym bardzo podziękować. Podchodziłem sceptycznie do sprawy ale teraz jestem zdecydowanym zwolennikiem i mam zamiar polecać wśród znajomych.
Wiesław Kołosowski
Opinia nadesłana dnia 2013-10-09


Ford Scorpio 2.0 EFI

Zakupiłem ceramizer do silnika parę miesięcy temu. Posiadam Scorpio z silnikiem 2.0 ohc efi i używam oleju Elf Sporti 15/40. Moje podejście do tego preparatu było sceptyczne. Polecił mi go znajomy kolega. Po zalaniu tego preparatu zaobserwowałem cichszą prace silnika ( jak wiadomo te modele silników troszkę głośno pracują). Bardzo istotną zaleta, szczególnie w zimie przy srogich mrozach okazał sie fakt, że silnik zimą bez problemu kręci i to z jaką lekkością. Ma to dla mnie bardzo istotne znaczenie ze względu na to, że w zimie bardzo ciężko kręci silnik na mineralnym oleju. Jak na razie mam przejechane około 6000 km i praca silnika jest prawidłowa. Ciśnienia nie sprawdzałem więc nie mogę nic na ten temat powiedzieć. W moim przypadku środek ten okazał sie rewelacją, dziękuję, polecam.


Ford Scorpio MK1

Rok produkcji: 1990
Pojemność silnika: 2000
Przebieg: 320 000 km

Oprócz standardowych objawów po aplikacji takich jak wzrost mocy, zwiększenie dynamiki auta, spadku spalania i wzrost kultury pracy, miałem w tym aucie ciekawą przygodę. Po awaryjnym wycieku oleju z silnika, przejechałem Scorupką 200 km w powrocie do domu, a w trakcie wizyty na stacji diagnostycznej okazało się, że w silniku pozostało nie więcej niż 0,5 litra oleju. Po uszczelnieniu silnika i dolaniu oleju auto nadal sprawowało się bez zastrzeżeń – teraz niestety jest już w rękach innego właściciela – silnik nadal mechanicznie bez zarzutów…;)
Marcin Guziuk
Opinia nadesłana dnia 16.10.2011


Ford Sierra

Preparat Ceramizer spisuje się super. Po przejechaniu 1500 km od jego zastosowania stopień sprężania w moim Fordzie Sierra wrócił do wartości początkowej, tak jakbym nie przejechał na nim 140000 km. Brawo !!! POLECAM !!!
Mac46


Ford Sierra 2.0 EFI (1988 rok)

Chciałbym wyrazić swoją opinię na temat preparatu Ceramizer do silników czterosuwowych. Powodem zastosowania ceramizera było niskie ciśnienie końca sprężania (jak wyjaśnił mechanik) w Fordzie Sierra. 2.0 EFI OHC benzyna z 1988r. Objawy typowe: spadek mocy, spalanie oleju (1l/600-700km) i co za tym idzie nieprawidłowy skład spalin (przekroczone normy) którego nie można było wyregulować. Dokuczliwa była również hałaśliwa praca silnika. Ceramizery zauważyłem na Allegro, lecz zdecydowałem się zamówić ze strony www.ceramizer.pl Ciśnienie na jednym cylindrze (4-ty) było ok 1 bar niższe niż na pozostałych: 9,5 – 9,3 – 9,3 – 8,2. Zakupiłem ceramizer do silników, zmieniłem cały olej zalewając silnik do wskaźnika max na bagnecie (aby przy takim znacznym ubytku wydłużyć działanie preparatu). Zgodnie z instrukcją zaaplikowałem preparat i dla bezpieczeństwa przejechałem na obrotach nie przekraczających 2700obr/min ok. 500 km. Później silnik był eksploatowany normalnie. Pierwszym, aczkolwiek subiektywnym odczuciem z zastosowania preparatu był wzrost mocy (po ok. 3000 km) stwierdzony przeze mnie i potwierdzony przez jeżdżącą sporadycznie żonę (która miała porównanie przed i po okresie 3000 km). Dało się też odczuć cichszą pracę silnika. Po ok 5000 km pojechałem na regulację spalin, które dało się poprawić na mieszczące się w normie. Z pomiaru ciśnienia sprężania wyszło 10,3-10,2-10,2-10. Dzięki preparatowi udało się wyrównać ciśnienie na ostatnim cylindrze i ogólnie poprawić o ponad pół bara ciśnienie na pozostałych. Niestety, pomiary przed i po zastosowaniu ceramizera zapodziały mi się ze względu na dość odległy już czas, kiedy nabyłem i zastosowałem preparat. Ogólnie jestem zadowolony z działania preparatu, z pewnością będe chciał namówić mojego tatę do zastosowania go w jego Fiacie 125p z 83r. gdzie ma również problem z kompresją i dużym przedmuchem do misy olejowej, co w przypadku dużego fiata skutkuje notorycznym zarzucaniem oleju do filtru powietrza. Ogólnie mówiąc preparat do silnika zdaje egzamin w silnikach wyeksploatowanych i będę go polecał.
Pozdrawiam i życzę powodzenia w sprzedaży.
Mikołaj Murat


Ford Sierra

Rok produkcji: 1992
Pojemność silnika: 2000
Przebieg: 350 000 km

Opinia: Witam jestem emerytem i starszym człowiekiem co nie wieży w cuda, o Ceramizerze dowiedziałem się od syna że to cudo i że silnik chodzi po tym jak nowy – pomyślałem sobie co mi tam spróbuje moja Sierka lubiła sobie z rana pokopcić a o spalaniu na szczęście gazu nie będę nawet pisał bo palił cit mniej od czołgu Zakupiłem Ceramizer do oleju i zalałem go wraz z nowym olejem odczekałem jak pisali i zacząłem normalnie eksploatować samochód, pierwsze oznaki że coś się dzieje pojawiły się po jakiś 1000 km bo nagle przestał z rana kopcić silnik nagle jak by się wyciszył zaczął równiutko chodzić, po następnym 1000 km nagle zauważyłem że na tej samej ilości gazu robię więcej kilometrów, silnik dostał kopa jak się patrzy i na starość uwierzyłem w cuda. Polecam ten produkt wszystkim a zwłaszcza posiadaczom starych silników naprawdę robi cuda z silnikiem.
Pozdrawiam Janusz Dańczak
Opinia nadesłana dnia 04.03.2013


Ford Taurus 3.0 (1997 rok)

Witam serdecznie, jestem posiadaczem forda taurusa 3.0 12 V6 rocznik 97” 150 KM, momencie obrotowym 315 Nm z mieszalnikową instalacja gazową, a więc już nie młode autko ale ze sporym potencjałem, silnik nie bierze grama oleju. Preparat zastosowałem przy przebiegu ok 125.000 km obecnie jest ok 147.000 km czyli sporo się uzbierało. Moje spostrzeżenie które najszybciej stało się zauważalne to spadek wysokości obrotów po załączeniu biegu (skrzynia automatyczna) normalnie było to od 890 do 930 obrotów/min obecnie to równiutko 850 obrotów/min, co za tym idzie reszta biegów osiągalna jest z niższych obrotów – moim skromnym zdaniem maksymalny moment obrotowy osiągalny jest przy niższych obrotach, a to jak wiemy daje nam niższe spalanie. Wiem, że brzmi to jak masło maślane ale po przebyciu ok 1500 km dało to nam w efekcie odczuwalny postęp w spalaniu obecnie to 1 litr mniej na 100/km gazu ale UWAGA 1,5 do 2 litrów mniej jeśli chodzi o benzynę !!! Silnik nawet przy wysokich obrotach ( nie napisze o prędkości bo nie wolno ) utrzymuje temperaturę – co niestety wyglądało przedtem różnie (wahanie wskaźnika czujnika temperatury), sam silnik pracuje ciszej, naprawdę słyszę jak zasysa powietrze przez filtr stożkowy – strasznie mnie to kręci szczególnie na wspomnianych “wysokich obrotach”. Nie żałuje wydanych pieniędzy, każdy litr oszczędności to uśmiech na mojej twarzy.
pozdrawiam Artur Jasion


Ford Transit

Ceramizery stosowałem już kilkukrotnie. Wstrzykuje do każdego nowo zakupionego samochodu wraz z 1-wszą wymianą oleju. Do tej pory były to dwa Fordy Transity i Opel Astra a wkrótce Fiat Ducato. Nie dysponuje już wykresami ciśnienia sprężania z pierwszego Transita bo tylko jemu robiłem test, ale mogę przekazać obiektywne spostrzeżenia które utwierdziły mnie w przekonaniu by je nadal stosować. Pierwsze w przypadku Transita bardzo ważne to ułatwione uruchomienie silnika podczas dużych mrozów, silnik dużo lepiej “kręci” a po uruchomieniu ma lepsze brzmienie co sugeruje znacznie mniejsze opory tarcia. Drugie to niewielki powtarzalny spadek zużycia paliwa ok. 0.5l/100km silnik żwawiej wchodzi na obroty, pod te same górki wjeżdżam bez redukcji gdzie wcześniej czasem wypadało zredukować bieg, a oleju silnik jak nie brał tak nie bierze. Nie liczę na cuda ale swoje zadanie spełnia jak należy. Do skrzyni biegów zastosowałem 1 raz, tylko że raczej nie było powodów tylko tak dla zabezpieczenia i ewentualnie zmniejszenia tarcia, biegi wchodziły i wchodzą dobrze. Raz również zastosowałem do czyszczenia ukł. wtryskowego. Tu mogę powiedzieć, że też się poprawiło. Miałem trochę problemy, wymieniłem filtr paliwa, nie pomogło, ustały po przejechaniu dłuższej trasy z dolanym preparatem do paliwa. Ogólnie jestem zadowolony i myślę, że preparaty te naprawdę potrafią trochę uzupełnić miejsca tarcia jak również zmniejszyć współczynnik tarcia co wpływa zapewne w znacznym stopniu na spowolnienie zużycia silnika.
Pozdrawiam


Ford Transit 2.5 Diesel (1997 rok)

SAMOCHÓD W KTÓRYM TO ZASTOSOWAŁEM TO FORD TRANSIT 2.5 D, ROK PRODUKCJI 1997 PRZEBIEG 450.000 TYS.KM .PRZED ZASTOSOWANIEM PREPARATU DUŁO BRAŁ OLEJU NAWET 1L NA 1000KM OD KIEDY WLAŁEM PREPARAT SILNIK JEST MOCNIEJSZY, CISZEJ PRACUJE ,I ZMNIEJSZYŁO SIE ZUŻYCIE OLEJU CONAJMNIEJ O 50%. UWAŻAM ŻE NAPENO NIE ŻALUJE ŻE GO ZASTOSOWAŁEM
POZDRAWIAM GRZESIEK WIELICZKA


Ford Transit 2.0

Przejechane na Fordzie Transit 2.0 benzyna przeszło 700km. Zauważalny mniejszy apetyt na olej silnikowy. Przed zastosowaniem preparatu 1,5l/1000km; obecnie po przejechaniu 700km brak dolewek, a oleju ubyło około 100ml. Pozytyw.