Samochód Mazda 323F 1.6 16V 94r LPG
Aplikacja ceramizera do oleju 18.08.2018r stan licznika ok 401 000 km
Samochód sprzedałem 16.02.2019r przy przebiegu 414 000 km
Moje spostrzeżenia
Samochód po aplikacji dodatku łatwiej zapala, akumulator który dość słabo kręcił w okresie letnim, przejeździł zimę i został sprzedany razem z autem, zużycie oleju zmniejszyło się z 1 L do 0,4L na 10000 tys, dymienie na wysokich obrotach znacznie ustąpiło,kontrolka ciśnienia oleju zaczęła gasnąc razem z ładowaniem, a wcześniej sekundę dwie po kontrolce ładowania, silnik pracował jakby kulturalniej i ciszej. Jestem zadowolony z rezultatów oddziaływania preparatu na silnik, na pewno zastosuje go do kolejnego auta.
Marceli Gajda
Rok produkcji: 1994
Pojemność silnika: 2l benz
Przebieg: 77 000 km
Mazda RX 8 z silnikiem Wankla przebieg 77000 km – bardzo ciężki przypadek… Silnik pracuje lecz zużywa duże ilości oleju silnikowego do 0,5 litra na 100 km oraz ok. 15 litrów benzyny na 100 km przy delikatnej jeździe. Silnik pracował w trybie awaryjnym, z wydechu wydobywał się gęsty niebieski dym, ponadto z końcówki wydechu kapał olej silnikowy. Stwierdzono też uszkodzenie katalizatora (poprzez jego zaolejenie). Z powodu braku części do silnika Wankla postanowiłem spróbować użyć Ceramizera do silnika. Przygotowano samochód do próby regeneracji środkiem Ceramizer. Zdjęto katalizator i zostawiono tak zwany goły przelot montując dwa emulatory sygnału sony lambda oraz usunięto błąd w/w elementów w silniku. Na „końcówce wydechu” z kolektora wydechowego założono metalową puszkę, miała zbierać olej, który został „wypluty” przez silnik.
Wymieniono olej oraz wyjęto filtr oleju i dodano Ceramizery dedykowane do skrzyni i silnika. Najpierw Ceramizer do skrzyni, silnik pracował przez 15 min na biegu jałowym po tym czasie wlano drugą porcję Ceramizera do silnika. Pozostawiono silnik na biegu jałowym przez okres 2 h. Po tym czasie olej w ilości około 350 ml, który był zbierany do metalowego pojemnika wlano z powrotem do silnika. Przed rozpoczęciem „zabiegu” mierzyłem ciśnienie sprężania lecz nie wiedziałem jaki powinny być wartość nominalne. Po upływie łącznie trzech godzin od początku ilość oleju w miseczce była dużo mniejsza i wynosiła 180 ml (olej wlano z powrotem do silnika). Wyłączono silnik. Po ostygnięciu sprawdzono stan oleju, mieścił się w normie.
Ponownie uruchomiono silnik i po jego rozgrzaniu dodano jeszcze jedną dozę Ceramizera do silnika i pozostawiono na jałowym biegu przez kolejne dwie godziny. Po upływie tego czasu zebrano olej, którego ilość wynosiła około 60 ml i wlano go do silnika.
Po tym czasie sprawdzono ciśnienie sprężania na silniku które podniosło się aż o 4,5 bara!!! Gdy uzyskano taki wynik włączyłem jeszcze silnik by pracował na jałowym biegu, tak by regeneracja dalej trwała (oczywiście w międzyczasie naprawiałem inny samochód i nie zwracałem uwagi na mazdę). Nie pamiętam dokładnie, ale chyba po około 3 godzinach od pomiaru sprężania z wydechu nie wydobywał się już niebieski dym, a w miseczce było tylko ok 10 ml oleju silnikowego.
Więc poskładano wydech, bez katalizatora ale z emulatorami i podłączonym komputerem pod EBD II przejechałem wraz z właścicielem samochodu około 200 km na trasie z średnim obciążeniem silnika i nie przekraczając prędkości obrotowej powyzej 4 rpm. W trakcie jazdy nie był widoczny jakikolwiek dym wydobywający się z wydechu. Oraz na podstawie obliczeń komputera spalanie wynosiło 11.2 L/100 km. Po powrocie na warsztat sprawdzono poziom oleju (nie był to wynik miaro dajny z powodu iż silnik przed 0,5 h pracował) lecz olej był w normię.
Na drugi dzień wymyto wydech, wymieniono tłumiki i oddano do regeneracji katalizator, wymyto sądy lambda które były pokryte szlamem olejowym. Następnie zlano olej zamontowano filtr wlano z powrotem ten sam olej w którym były rozpuszczone Ceramizery. Rozgrzano silnik i (kręcąc go na obrotach powyżej 7 rpm.) sprawdzono czy „pluje olejem w wydech, nie widać było śladów oleju. Pokazuje to jednoznacznie że nawet bardzo zużyty silnik można poddać chemicznej regeneracji za pomocą Ceramizera w tym przypadku opłaciło się to, bo koszty Ceramizerów były znikome w porównaniu do uszczelniaczy które można sprowadzić z USA (za dwa czołowe z przesyłką – ok 100 USD).
Po złożeniu wszystkiego razem z sądami lambda oraz katalizatorem samochód, który skazany był na rozbiórkę otrzymał „nowe życie”.
Opinia nadesłana dnia: 2014-10-14
Aktualny przebieg: 84 500 km (podczas tzw. zgonu było ok. 77 000 km)
Od czasu zastososowania chemicznej regeneracji silnika, który był już w stanie “agonalnym”, samochód przejechał ok. 7 500 km. Silnik nie wykazuje żadnych śladów zużycia. Dnia 05.02.2015 r. rozmawiałem z włascicielem, który potwierdził, iż jego wczesniejsze problemy znikneły. Na chwile obecną silnik spala ok. 12-13l/100km przy średnim obciązeniu, nie powiedział mi ile dokładnie mu spala przy pełnym “gazie”, lecz przyznał, że około połowę wiecej co mój samochód, który jest o podobnej mocy i maksymalnie spala 11l/100km (jest to turbodiesel po tuningu). Powiedział też, że spala olej w ilościach normalnych dla tego silnika. Dnia 09.02.2015 r. dokonano sprawdzenia stopnia sprężania. Ciśnienia wynosizą tyle co nominalne wartości, to jest wszystkie mieszczą sie w okolicach 9,5 do 10,3 bara.
Sprawdzono stan świec oraz katalizatora, które nie nosza oznak zaolejenia. Tak jak miało to miejsce wczesniej. Również sondy lambda nie są zanieczyszczone.
WYPRZEDZAJĄC PYTANIA I DOMYSŁY LUDZI KTÓŻY KONFABULUJĄ, ZAZNACZAM IŻ WSZYSTKIE WYŻEJ WYMIENIONE ZABIEGI BYŁY WYKONANE W ZWIĄZKU Z CZĘSTYMI WYJAZDAMI DO NIEMCZECH – ZIELONA STREFA!!!!
Opinia nadesłana dnia: 2015-02-12
Dalszy ciąg opinii przekazany 21.2.2018 r:
W aucie co drugą zmianę oleju dodawany jest Ceramizer CM-2T. Ciśnienia spreżania są stabilne. Co najważniejsze auto pali o około 0.5 litra mniej oleju na 1000 km.
Rok produkcji: 2006
Pojemność silnika: 1998
Przebieg: 195 000 km
Opinia: Tak na prawdę na efekt ceramizera musiałem poczekać ok. 1700km. Po tym czasie praca silnika wyciszyła się i stała bardziej równomierna. Nie mniej jednak efektem na którym mi najbardziej zależało było obniżenie zużycia paliwa. Po ok. 2000km od zastosowania ceramizera średnie zużycie zaczęło spadać i obecnie jest na poziomie 5,7L/100km. Co prawda głównie samochód porusza się po trasach pozamiejskich, to jednak wcześniej potrzebował 6,2L/100km. Ceramizer nie wpłynął też negatywnie na pracę filtra cząstek stałych. Praktycznie nie odnotowuję ani ubytków ani podnoszenia poziomu oleju (częsta przyczyna przy DPF). Generalnie polecam!
Norbert Czubak
Data nadesłania opinii: 21.04.2010
Rok produkcji: 2003
Pojemność silnika: 2.0 diesel
Przebieg: 200 000 km
Opinia:
Zastosowałem Ceramizer do paliwa do skrzyni biegów i do silnika. Po przejechaniu 300 km skrzynia biegów zaczęła lepiej pracować i biegi zaczęły płynnie wchodzić a szczególnie drugi bieg z którym były problemy rano. Ceramizer do paliwa po ok 100 km spowodował wyciszenie układu wtryskowego,który jest bardzo czuły na paliwo w tym samochodzie. Kiedy rano zapalam silnik nie ma już takich delikatnych stuków wtryskiwaczy. Ceramizer zastosowany do silnika spowodował, że silnik ciszej pracuje a dodatkowo jest ochrona przed zatarciem (w tym silniku jest problem z zapieczonym smokiem olejowym i zatartymi panewkami na wale). Ogólnie jestem bardzo zadowolony z efektów zastosowania Ceramizerów i polecam je każdemu.
Jakub Karpała
Opinia nadesłana dnia 11.02.2013
Rok produkcji: 2007
Pojemność silnika: 1.8 benzyna
Przebieg: 137 000 km
Kupiłem zestaw nr 3 Ceramizerów – do silnika, skrzyni biegów i paliwa. Napisze krótko.
Ostatnia deska ratunku przed wymiana skrzyni. Opłaciło się. Auto ma przejechane 137 000 km i jestem pewny ze skrzynia będzie służyła mi przez kolejne tysiące km.Naprawdę warto.
Łukasz Kaliszewski
Opinia nadesłana dnia 2014-01-14
Po zastosowaniu ceramizera do silnika samochodu Mazda 626D z przebiegiem 430000 km zaobserwowałem po przejechaniu około 10000 km spokojniejszą pracę silnika, bardziej równomierną, łatwiejsze odpalanie rano zimnego silnika. Odczuwa się, że silnik na nowo ma duszę. Zastosowałem z uwagi na duży przebieg 2 dozowniki. Po przetestowaniu ceramizera w silniku zakupiłem ceramizer do skrzyni biegów i do paliwa. Jestem bardzo zadowolony ze skuteczności produktów.
Dariusz Kotarba
Rok produkcji: 1998
Pojemność silnika: 2.0 116 KM beznyna
Zastosowałem ceramizer do silnika. Przebieg auta 160 000 km. Po zastosowaniu mogę w pełni potwierdzić zalety produktu. Nie wykonywałem pomiarów ani przed ani po użyciu ceramizera, ale moje odczucia subiektywne wygladają nastęująco. Przede wszystkim znacznie zwiększyła się elastyczność silnika, już od najniższych obrotów silnik sprawnie reaguje, płynnie przyspiesza i nie szarpie. Wcześniej trzeba było kręcić silnik do wyższych obrotów (szczególnie odczuwalne przy zmianie z jedynki na dwójkę). Trudno mi powiedzieć w jakim stanie pierwotnie był silnik, lecz wiem, że po zastosowaniu ceramizera, mam odczucie jakbym miał w aucie zupełnie inny silnik niż wcześniej. Proces ceramizacji przeprowadzałem zgodnie z zleceniami producenta. Ok 120 km zrobiłem, nie przekraczając 2500 obr/min. Efekty nie przyszły też od razu, ale dopiero po ok. 1600 km. Polecam ten preparat każdemu.
A. Wiaderny
Opinia nadesłana dnia 22.08.2008
Osobiście nie użyłem jeszcze ceramizera ale kolega z pracy zastosował ceramizer do skrzyni biegów w swojej Mazdzie 626, efekty są więcej niż zadowalające. Drugi bieg zacinał sie przy szybkiej zmianie po zastosowaniu efekt zanikł poza tym biegi lżej wchodzą skrzynia pracuje ciszej więc same superlatywy. Po takich efektach chcę zastosować ceramizer do silnika wielki plus.
Marcin Pietrzyk
Data otrzymania opinii: 1.04.2008r.
Zdecydowana poprawa pracy silnika, zwłaszcza że nie wiem tak na pewno jaki ma przebieg, czy 200 000km czy 300 000km. Poprawił się stopień sprężania silnika: wyrównał na poziomie 12ata (było różnie 9, 11, 10, 11 ata). Moc jakby większa, ale nie mam czym sprawdzić. Zużycie paliwa zostało na poziomie 10L/100km, mam \”ciężką\” nogę.
Juliusz Śmiech
Opinia nadesłana dnia 15.07.2008
Ceramizer do oleju silnikowego zastosowałem dokładnie 4326 km temu. Posiadam auto mazda Mx-3 1.6 16V SOHC. Przed aplikacją preparatu miałem problemy przede wszystkim ze znacznym spalaniem oleju silnikowego (ok. 0,5 l na 1000 km – olej Castrol Magnatec 10W40). Po wymianie oleju na Valvoline maxlife 10W40 oraz aplikacji ceramizera na bieżąco monitorowałem, z wiadomych przyczyn, stan oleju. Do tej pory dolałem dokładnie 0,6 l oleju czyli cztery razy mniej niż przed zastosowaniem ceramizera. Co do spalania nie zauważyłem większych zmian natomiast jest to spowodowane moim “różnym stylem jazdy” co nie pozwala właściwie na faktyczny pomiar spalania. Co do tzw. klekotania silnika również nie zauważyłem słyszalnych zmian – jednak ten silnik tak ma, że lubi jak jest zimny troszkę “klekotać”. Po rozgrzaniu silnik jednak chodzi czysto i cicho. Jak widać, dla mnie jedyną zauważalną zmianą jest ograniczone praktycznie do stanu idealnego spalanie oleju. Chwała wam za to! Co do reszty nie jestem w stanie wyrazić tak pozytywnej jak i negatywnej opinii, ponieważ nie sprawdzałem auta na żadnych przyrządach diagnostycznych. Z pełną świadomości mogę ten produkt polecić innym, co też czynię na co dzień:).
Pozdrawiam, Krzysztof Bednarczyk
Zakupiłem u Was zestaw ceramizerów do oleju, skrzyni i wsp.ukł. kierowniczego, paliwa. Zastosowałem go w maździe mx 3 1,6 16 v sohc z przebiegiem 130 tys.km. po przejechaniu kolejnego tysiąca auto ożyło i znacznie poprawiły się jego osiągi, zwłaszcza praca silnika i przyspieszenie. Fajna sprawa. Dziękuje i pozdrawiam Cezary Kawecki.
Rok produkcji: 2006
Pojemność silnika: 2.0 DI
Przebieg: 189 000 km
Opinia:Witam, napiszę tą opinię bo staram się kupować polskie produkty i cieszy mnie to, że Ceamizer jest polski i działa znakomicie. Przyznam się, że mąż mnie namówił na zaaplikowanie tego preparatu do silnika mojego samochodu ponieważ ja się na tym nie znam. Mąż zastosował to już do swojego drugiego samochodu i ciągle mi powtarzał, że będę zaskoczona, dlatego się zdecydowałam. Mąż zaaplikował Ceramizer do mojego silnika przy 180 000km. i kazał mi siedzieć w aucie 20 minut na włączonym silniku i dopiero potem delikatnie mogłam jeździć samochodem ok. 500 km. Jeżdżę sporo i muszę napisać, że silnik zaczął ciszej pracować pierwszego dnia już po ok. 200 km. Dzisiaj mam ok. 190 000 km. i na prawdę jestem zaskoczona bo efekt się utrzymuje, auto rano lżej zapala, pracuje ciszej i na pewno równiej pracuje bo nie drga mi kawa wsadzona do wytłoczki. Mam też wrażenie, że trochę lepiej przyspiesza. A i jeszcze jedno na pewno polecę to swoim koleżankom.
Pozdrawiam Anna Stolarek.
Opinia nadesłana dnia 12.03.2013