Silnik (CS) – Ceramizer do silników czterosuwowych benzynowych, Diesla, LPG
(Skrzynia) Ceramizer CBAT do automatycznych skrzyń biegów
Skrzynia (CB) – Ceramizer do manualnych skrzyń biegów i tylnych mostów
(Silnik+skrzynia) Ceramizer CM – do silników motocyklowych czterosuwowych
Paliwo (CP) – Ceramizer – Uszlachetniacz do paliwa
Płukanka do silnika – Engine Flush POWER
Rok produkcji:2002
Pojemność silnika: 2.0 L (bez turbo)
Wykonano pomiar ciśnienia sprężania przed dodaniem Ceramizerów i 1760 km po dodaniu Ceramizerów.
Rok produkcji:1996
Pojemność silnika: 2.0 L
Postanowiłem dodać Ceramizer do silników do wolnossącego Subaru Impreza 2L ponieważ ciśnienie na każdym z cylindrów było inne co widać na załączonych zdjęciach.
Po dodaniu dwóch Ceramizerów i przejechaniu około 10 tyś kilometrów kompresja wzrosła do 9 barów na każdym z cylindrów. Ciekawostką było to jednocześnie spadł pobór oleju w silniku do zera. Polecam z całego serca.
Konrad Sobczyk
Opinia nadesłana dnia 2016-07-20